Recenzie (78)
Boxer a smrť (1962)
Vynikající zpracování skvělé povídky Józefa Hena. Kromě Štefana Kvietika a Manfreda Kruga (ten jakoby "z oka vypadl" knižní podobě Waltera Krafta i po fyzické stránce - kdo nevěří, ať si povídkovou knihu "Zázrak s chlebem" sežene) vynikne i Valentina Thielová v roli omezené Helgy Kraftové jak herecky, tak i dokonalou němčinou.
Na mol (2012)
Ach ta čeština... opilá "namol" a ne "na mol".
Koruna - Série 2 (2017) (séria)
Ještě lepší než 1. série.
Zaľúbiť sa (1984)
Vzhledem k tomu, že jsem to zažil na vlastní kůži - "happy end" se nekonal (bohužel nebo bohudík, kdo ví?) - musím dát pět hvězd. Bobík za 1, Meryl 1*. Lépe to natočit nešlo. Scénář není sci-fi, někomu se to zkrátka přihodí, někomu ne, takový je život.
Ukrutne šťastní (2008)
Jsi náš člověk, Roberte.
Súboj s Antikristom (2013)
Zoufalost..... Annu Kendrick mám rád a ona taky drží film těsně nad odpadem. Fekální humor toho bubáka byl na poblití, a to nejsem žádnej citlivka - vlastně celá jeho figura byla kupa sraček.
Konzultant (2013)
Brilantní snímek..... Když vidím průměrná až podprůměrná hodnocení zdejších "stálic", tak si říkám, jestli film vůbec viděli.
Švindliari (1990)
Mimořádně podhodnocený film.
Vláda (2010) (seriál)
Díly 3. série už jsou tak trochu nastavovanou kaší. Jinak velmi dobré.
Sňatky z rozumu (1968) (seriál)
Poprvé jsem to viděl před více než 40 lety.... nyní ještě silnější zážitek, zkrátka "majstrštyk"....