Recenzie (588)
Satan přichází (2016) (seriál)
Absolutně nesmyslné finále. Ale prostředek a začátek seriálu je zajímavý a napínavý. Ale jestli čekáte démony, tak se nedočkáte.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
Bohužel. První sérii vůbec nepovažuji za dobrý seriál, a to jsem vydržel do 9. dílu. Na další jsem už vůbec neměl chuť. Ale i přes to začínal seriál zajímavě. Pilot navnadil na další díly. Postupem času se hlavní dějová linie o Vraždícím domu natahovala a místo ní byly na scéně méně zajímavé dějové linie, které mě bohužel nudily. Jedině Lily Rabe byla zajímavá. Nakonec "horor" vyšuměl úplně a ke konci se jednalo spíše o nudu, při které se celou dobu díváte, kdy to skončí. I když v seriálu hraje spousta známých herců, tak hlavní postavy jsou bohužel samé trosky. A já osobně upřednostňuji seriály před filmem právě kvůli postav. Protože když třeba umře na konci filmu nějaká postava, tak se na ní díváte třeba jenom hodinu a půl a její smrt ani nemrzí. Ale když umře postava v seriálu po několika dílech či sérijích, tak je to o něčem jiném.. Takže hlavní hrdinové mi byli ukradení. Když umřel, tak umřel, no. Už se k tomu asi nevrátím. Murder House - 20%
Orphan Black (2013) (seriál)
Není to špatné, ze začátku baví. Ale i tak se nemůžu zbavit pocitu, že tomu něco chybí. Třeba nějaký záporák. Také mi úplně nesedl styl seriálu. Chtělo by to přidat více detailů. Je to málo chytlavé, po sedmém díle přestávám sledovat.
Unfriend (2016)
Nemůžu si pomoct, ale i tak mi přišel Unfriended trochu lepší. Herečka "Lexa" ze The 100 potěšila. Po filmu jsem si našel Ma Rinu na facebooku. Pak mi přišla žáภาษ า ไทยtelภství a teď vidím v ภาษาไทย svůภ าษาไทย a pak
Himallaya (2015)
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Snyderův Superman se mi upřímě moc nelíbl. Takže jsem od toho očekával blbost. Ale nakonec jsem překvapený. A to hodně. Často slyším, že Affteck to célé zkazil, ale mi ani nevadil. Stejně je pořád pod maskou. Ale i tak, ty jeho nasrané vyceněné zuby... Supermanovi jsem vůbec nedržel palce a doufal, že ho Batman pořádně rozdrtí. A upřímě ta jejich bitka... Myslím si, že kdyby to mělo být reálné, tak Batman na Supermana hned hodí to kopí... On na něj ale střílel z kulometů, i když věděl, že na něj nepůsobí. A ten konec... Ta " litající hlína"... Nějak jsem to nepochopil... Wonder Woman byla někdy k smíchu.
Okupovaná kolonie (2016) (seriál)
První série - skvělá, nejvíce mě bavilo shánění inzulínu pro diabetika, strašně napínavé pasáže, dále, že Will pracuje pro kolaboranty a jeho manželka, Katie, pro odboj a tam atmosféra mezi nimi je prostě boží! Druhá série... Je snad ještě lepší. Nepůsobí jako jiné seriály. Kamera a vizuál vyvolává skvělou napínavou atmosféru, nedá se to s ničím srovnat, je to prostě povedené. Taky některé přestřelky jsou na jeden záběr, dávám 100% . Můj neoblíbenější seriál ever.
Scream Queens (2015) (seriál)
Doufám, že druhá série bude ještě větší sračka, než první ;D Po shlédnutí druhé série: Bohužel byla... Ale ve špatném slova smyslu :(
Hlas Česko Slovenska (2012) (relácia)
Lituji každého, kdo to viděl...
Hra peňazí (2016)
The Terror Live byl o třídu výš. Tomuhle chybělo napětí a svižnost...