Recenzie (588)
The Haunting (2018) (seriál)
nuda
Doktor Spánok (2019)
slabé a má to tři hodiny
Bojíte sa tmy? - Part Three: Destroy All Tophats (2019) (epizóda)
Strašně uspěchaný díl, mohlo se to natáhnout na dalši dva...
Detská hra (2019)
Přesně taková kravina, jakou jsem potřeboval vidět.
Marianne - Tvoje sny (2019) (epizóda)
Konečnĕ normální hororový seriál...
O myšiach a ľuďoch (1992)
O hovně
Hra o trůny - Poslední ze Starků (2019) (epizóda)
Nedává mi to smysl... Ta ship war, to se jako neměli jak bránit??? A proč tam pak jenom jeli, jako nějaká výletní plavba? A to jsem měl pocit, že Daenerys ví o harpunách... A druhá věc, vždyť Cersei ovládá jen Kings Landing, ne?? Tím pádem už to má prohrané, vzhledem k tomu, že Daenerys se Starky má zbytek všeho...
Amityville: Počátek (2018)
Nezáživné, amaterské a nudné
Velvet Buzzsaw (2019)
Zajímavá myšlenka, jenže to je jediné plus na téhle sračce. Chtěl jsem nápad o vražedných kresbách ocenit aspoň jednou hvězdou, ale i to by bylo moc. Strašná nuda, nic se neděje, neskutečně roztahané. Ke konci jsem to začal přetáčet a nemám pocit, že by mi něco uteklo. 90% všech shotů totálně zbytečných, pořád se tam řeší... vlastně nic. Nefunguje to ani jako drama a už vůbec ne jako horor. Ještě herci hráli skvěle, to jo, ale je to celkem k ničemu, když je film nekončící utrpení. Doufal jsem, že mě při sledování zavraždí nějaký obraz, třeba že vyleze Mona Lisa, kterou mám nad televizí, a uškrtí mě těma jejíma dlouhýma vlasama, i to by byl lepší osud, než se dívat na Velvet Buzzsaw!
Atentát (1964)
Na československý film, ještě z 60 let, super. Škoda, že v současnosti točíme jen samé sračkoidní komedie.