Obľúbené filmy (10)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Naprosto skvělá akční podívaná s vydařenými vtipnými hláškami. Na filmu mi nevadilo vůbec nic, byla jsem z něj nadšená. Za poslední dobu pro mě konečně natočili něco pořádného.
Jurský park (1993)
Díky Spielbergovi se ze mě stala po nějakou dobu "malá expertka přes dinosaury". Na tu dobu přišel s naprosto skvělými triky, které mě ohromily. I po tolika letech se ráda opakovaně dívám na všechny tři díly parku.
Avatar (2009)
Jeden z nejúžasnějších filmů, které jsem kdy viděla. Po celou dobu jsem nevěděla, kam dřív s očima - fantastické prostředí, postavy, .... Do toho skvělá hudba. V 3D kině pro mě jeden z nejskvělejších zážitků.
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
Drž hubu! (2003)
Máte depku? Pusťte si Drž hubu! Střeštěná francouzská komedie s Jeanem Reno a Géradem Depardieu v hlavní roli nemá chybu.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Fénixův řád je pro mne nejlepší díl z celé Pottrovské série. Kromě příliš umělého obra, bratra Hagrida, mě baví prostě všecko. Nejvíce si ale cením naprosto povedené bitvy mezi Brumbálem a Voldemortem.
Líbáš jako Bůh (2009)
Asi jsem divná, ale film se mi líbil. Eva Holubová zde podala pro mě nezapomenutelný výkon.
Kocúr v čižmách (2011)
Když opomenu pro mě nudný začátek, Kocour v botách je výborná rodinná komedie. Při vzpomínce na vejce Cvaldu, jak utíká ve svém zlatém vrzacím převleku, se vždycky zasměju. V tomto Kocour předčil Shreka. Vřele doporučuji starým i mladým.
Strážcovia Galaxie (2014)
Nevím, co mě na tomto filmu bavilo více - jestli skvělá hudba, vtipné dialogy nebo střestěně stvárněné hlavní postavy. Každopádně tahle jízda galaxií mě opravdu pobavila.
Suburra (2015)
Pro mě jednoznačně naprostá pecka.