Posledné recenzie (240)
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
No asi by se nic nestalo, kdyby tohle nevzniklo, ale čistě z nostalgie jsem si užil původní sestavu i odkazy na doby minulé. Nové obsazení mi přišlo více než zbytečné nevýrazné a nejvíc asi Paul Rudd s touhou aspirovat na pseudo-otce roku? Nepochopil jsem...
Karlos (2024)
... aneb jak se nemá točit dokument, i když ho točíte o naprosto zoufalém tématu. Dobře... vzniklo to... má to promo... tak počkejme pár týdnů, než se zapomene, že to vůbec vzniklo.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Ježiš... abyste se všichni z těch vašich pseudochytrých recenzí, jak je všechno na prd, nepos*ali... Jestli jste šli na něco jiného, než na popcornovku, tak není chyba na jejich přijímači. Za mě slušná zábava, která stejně splývá v jedno bez ohledu na to, jestli je to Marvel nebo DC.