Recenzie (635)
Le Mans '66 (2019)
Rivalové jsou o trochu lepší.
Stratené dievča (2014)
6,5/10
Rango (2011)
7/10
Ochrancovia (2017)
Pár slušných záběru. 2/10
WandaVision (2021) (seriál)
7/10
Bloodshot: Supervojak (2020)
4,5/10
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Váhal jsem, jestli nemám dát 4*. Ale zdlouhavý závěr mě přesvědčil na 3*.
Letec (2004)
1 hvězda za DiCapria, 2. hvězda za letadla. Jinak mě to ničím neoslovilo a nezaujalo...
Špunti na vode (2017)
Slabší průměr
Neutečieš (2014)
Nudné. O ničem. Kamera natahuje čas nesmyslnými záběry do prázdná. Žádné napětí a atmosféra.