Posledné recenzie (1 039)
Baghead (2023)
Nápad dobrý, ale využitie márne... 45%
Sløborn - Season 1 (2020) (séria)
Velmi som sa musel zlutovat aby som dal 3 * prvej serii...a neviem ci sa dakedy odvazim pustit si druhú
Gueules noires (2023)
Dlhý rozjazd ma paradoxne bavil viac, ako keď sa na scéne objavilo gumené smiešne monštrum ktoré sa pred kamerou hýbalo ako nepodarená bábika na špagátoch, ale v iných scénach vedelo bleskurýchlo uchmatnúť baníka a v stotine bol preč... Keby tam bola nejaká slizká rýchla potvora(niečo ako alien), ocenil by som to viac...