Recenzie (33)
Tajomný ostrov (1973) (seriál)
Celkově vydařený film, ale oproti knižní předloze, kterou jsem se v tom snažila najít, je to nic moc. Chyběly mi tam důležité momenty a zlomy, které knižní předloze dodávají tu správnou atmosféru, a kdyby tam byly, byl by to ještě lepší film. Bez ohledu na předlohu bych asi dala vyšší hodnocení, ale musím dát 3*.
Jastrabia žena (1985)
Nádherný pohádkový příběh s nádechem fantasy a atmosférou středověku.
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro (1991) (TV film)
Jelikož jsem tuhle sérii sledovala dá se říci "od středu", tak mě tenhle díl nějak zvllášt nenadchl, ale nakonec celkový dojem byl na 4*, už jen kvůli doplnění pro mě ještě nedokončeného příběhu.
Legenda o Zorrovi (2005)
Oproti prvnímu dílu je to trošku o něčem jiném, ale film docela povedený.
Snehová kráľovná (2002) (TV film)
Podle mě výborné zpracování klasického příběhu.
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro III. (1993) (TV film)
Nádherná pohádka.
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Jeden z nejlepších dílů této ságy (dobré jsou ale pro ě všechny). Tenhle má zvláštní specifickou atmosféru...
Zorro: Tajomná tvár (1998)
Výborný film s úžasnými akčními šermířskými scénami (aspoň pro mě).
Dračie srdce (1996)
Nádherný Fantasy film s úžasným příběhem, a nádhernou animací draka.
Prehistorický park (2006) (seriál)
Povedený dokumentární film, s prvky sci-fi, které tu podle mě ani moc neškodí, dodává tomu na zajímavosti, i když je pravda, že to pak působí spíše jako film, než dokument, ale prvky dokumentu tam jsou (i když v menší míře).