Obľúbené filmy (10)
Dračie srdce (1996)
Nádherný Fantasy film s úžasným příběhem, a nádhernou animací draka.
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Nádherná animovaná fantasy pohádka, plná akčních scén, plná protikladů. Mě se hodně líbí, už ten nápad. Nejsem žádný profesionální kritik, proto píšu hlavně o celkovém dojmu, který na mě film měl.
Zorro: Tajomná tvár (1998)
Výborný film s úžasnými akčními šermířskými scénami (aspoň pro mě).
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Jeden z nejlepších dílů této ságy (dobré jsou ale pro ě všechny). Tenhle má zvláštní specifickou atmosféru...
Snehová kráľovná (2002)
Podle mě výborné zpracování klasického příběhu.
Svět draků (2004)
Výborný smyšlený dokument, o tomto tématu snad asi jediný svého druhu (jiný neznám), a už proto si zaslouží toto hodnocení. Podle mě docela povedený film, který určitě stojí za shlédnutí fanouškem draků, a dokumentů, kombinace je to docela zajímavá.
Legenda o Zorrovi (2005)
Oproti prvnímu dílu je to trošku o něčem jiném, ale film docela povedený.
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro III. (1993)
Nádherná pohádka.
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro IV. (1994)
Tuhle pohádku prostě zbožnuji, at už je pro jiné jakkoli hrozná, celá tato série je velice svérázná.
Jaskyňa Zlatej ruže alebo princezná Fantaghiro (1991)
Jelikož jsem tuhle sérii sledovala dá se říci "od středu", tak mě tenhle díl nějak zvllášt nenadchl, ale nakonec celkový dojem byl na 4*, už jen kvůli doplnění pro mě ještě nedokončeného příběhu.