Recenzie (23)
Deti moje (2011)
Film s dobrým nápadem, ale asi zbytečně dlouhý a moc to neodsýpá
Neuveriteľný deň (1993)
Bill Murray je prostě klasik a úsměv McDowell je je k nezaplacení
Nabídka (2022) (seriál)
I když víte, že ten film vznikl, tak při sledování tohoto seriálu fandíte, aby všechno klaplo a Kmotra se podařilo natočit.. Parádní seriál
Cobain: Montage of Heck (2015)
Pochvala za záběry ze života Kurta Cobaina, které jsem nikde jinde neviděl. O jednu hvězdu míň ale musím dát za závěr, kdy se film vůbec nevěnuje poslednímu měsíci jeho života.
Najhorší človek na svete (2021)
Výborně napsaný film s realistickými dialogy a bohužel podle mě i myšlením hlavní postavy. Spoustu lidí prostě neví, co chce
BANGER. (2022)
Na české poměry výborný film, který má dobré tempo, dobré hlášky, zajímavý konec a podle mě dost reálně vystihuje chování některých lidí. Akorát z "textů“ a xichtu Sergeje bych blil
Biely lotos (2021) (seriál)
Druhá série lepší než první a má výborné finále. Parádní seriál, ve kterém se fakt dobře využívá prostředí a hudba.
Životní trefa (2022)
Moc lepších sportovních filmů prostě není.. Je tam pár zkratek, ale vždy ve chvílích, kdy čekáte nějaké filmové klišé, takže v pohodě.. A největší gól je, že zrovna pár měsíců po vydání tohoto filmu představitel hlavní role Juancho Hernangomez rozhodne finále Mistrovství Evropy.. Nejdřív jsem viděl ten zápas a až pak film.. Myslím si, že bez té zkušenosti s filmem, by nikdy takhle ve finále nezazářil!!!
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Seriál, který předběhl svou dobu. Pilot možná není tak atraktivní, ale pak pomalejšímu tempu člověk přivykne a už ho to nepustí. Skvěle napsané i zahrané.. Nová srdcovka
Elvis (2022)
Výborný Tom Hanks jako ošklivý manažer Elvise. Film je dobrý, ale mohl být o něco kratší, je takový pořád stejný a prostě o něco horší než třeba Bohemian Rhapsody, nebo film o Eltonovi..