Recenzie (247)
Barbie (2023)
Think pink.
Divoký Django (2012)
Meh... busta Nefertiti v polovici 19. storočia??
Dead Dicks (2019)
...it takes your worst feelings, traumas and anxieties and twists them into the source of pleasure. Natalie Wynn o čiernom humore.
Vampire Virus (2020)
Lacné a filmovo veľmi slabé. Akoby z lepšieho péčka vystrihli všetky tie časti, ktoré z nich robia filmy pre dospelých. Mojich subjektívnych 5 hviezd dostáva Street Cleaner a jeho Better the Devil You Know prekvapivo použitý v soundtracku.
Český žurnál - Český Alláh (2016) (epizóda)
Piussi je podcenovana dokumentaristka. Paci sa mi jej nesudiaci pohlad. Videne pocas Iron Sky Film Festival v Holandsku.
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Peace is our profession. Stále aktuálne?? Rozmýšľam, či vôbec niekedy od doby vzniku aktuálnym nebolo...
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
Jedným slovom - zmätočné. Rozvinutými vetami - chodťe s týmto do prdele, Mrs. Rowlingová a Mr. Yates. Otrasný strih, priveľa postáv, nekonzistentnosť ich reakcií. Eddie bol super a aj efekty, fakt to písala Rowlingová? Naginy a jej miesto v príbehu ide mimo mňa a prečo Dumbledor neučí transfiguráciu?! A mal byť predsa open gay. Tie malé Eddieho zvieratká boli strašne krásne. A prečo sa všetci stretli v tej knižnici? Myslím predtým, než šli na ten cintorín v Paríži. Neviem, ale prišlo aj na Titanic. A tá knižnica nebola v Londýne? Názov sľubuje aspoň dva Grindenwaldove zločiny, ale dostávame len iskričky a CGI draka z mávania prútikmi. Zločinom sú tie invazívne výpady do pôvodného sveta HP od samotnej autorky! A tým druhým, že za toto pýtajú peniaze. Nasrať.
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizóda)
Morálna integrita úrovne Bureš aneb prisahať na zdravie svojich detí je tak ľahké.
Sedliacky rozum (2017)
Viete, čo je na tom všetkom najúsmevnejšie, drahí bratia a sestry?? Že stále ste na tom lepšie ako my...
Co dokáže lež (2016) (TV film)
Ako platený Sorošov agent mám dať 5*.