Recenzie (101)
Mary Poppins (1964)
Nemám slov....nic tak krásného jsem dlouho neviděla. Lahoda pro oči i uši - 5*.
Vrásky (2011)
Rozkošné. Už se těším do domova důchodců :-)
To neznáte Hadimršku (1931)
"No dovolte, člověče, co si to dovolujete? Já jsem Puntík!" ...."Pane, jestli jste "puntík", tak patříte za větu nebo před boudu." Bezkonkurenčně nejlepší Burianův film. Co věta, to hláška. Málem jsem umřela smíchy při pohledu na Vlastu Buriana se školní aktovkou. "Neměla jsem ni matky, ni otce..." ...."Jistě, slečno, Vy jste asi někomu vyšla v křížovce."
Bezdětná (1935)
Tohle se opravdu nepovedlo. Velká škoda. Natašce Gollové tyto dramatické role vůbec nesedí.
Anton Špelec, ostrostrelec (1932)
Mistrovský scénář a geniální Vlasta Burian. "Ženo, podej mi flintu, já do něj vystřílím císařskej monogram!"
Pri pokladnici stál... (1939)
"Zuby vrátit! Já už pro ně nějakou hubu najdu." Opět výborný Vlasta Burian. Tady byl ve formě víc než jindy.
Noční motýl (1941)
Co všechno je schopen člověk udělat kvůli nešťastné lásce, a kde může skončit jeho cesta? Tragický a velmi smutný příběh o zoufalé ženě, která ztratila iluze i svou hrdost. Překrásný snímek s mou nejoblíbenější filmovou písní - Noční motýl.
Sextánka (1936)
Příběh sladký jako karamel, i přes pár, rádoby, dramatických pasáží. Kouzelná Hana Vítová a charismatický Rolf Wanka opět vytvořili milostný pár, tentokrát ve vztahu profesor a studentka. Jak já miluji tyhle naivní a sentimentální prvorepublikové filmy...
Nevinná (1939)
Naprosto nezajímavý příběh. Film nezachránil ani úžasný Otomar Korbelář. Škoda.
Mazlíček (1934)
"Kulihrášek mezi hračkami" a vynikající Hugo Haas. Jedna z těch lepších komedií od Martina Friče.