Obľúbené filmy (10)
Vtedy na Západe (1968)
Geniální western. Obrovská ostuda pro akademiky, kteří "zapoměli" nominovat snímek na Oscara minimálně za nádhernou hudbu, kterou složil italský mág Ennio Morricone. Navíc by měl každý zúčastněný herec dostat cenu za charisma, brilantní režii Sergia Leoneho nemusím komentovat. Ne nadarmo se už nějaký ten pátek Tenkrát na západě vyhřívá na vrcholu mého Top 10.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Pro mě ten z nejkultovnějších kultů a jeden z nejlepších filmů 90. let, ne-li nejlepší. Film, který by měl vidět každý pravý filmový fanda, film plný nezapomenutelných hlášek a scének. Herecké obsazení je prostě skvělé, Travolta si zahrál nejlepší roli své kariéry....ale to bych se opakoval...
Amélia z Montmartru (2001)
Kouzelné, magické, skvělé. Dokonalá Audrey Tautou, výborná práce Jean-Pierre Jeuneta, a jasný film do mého top 10.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Přidat do třetího Indiany postavu tatínka byl prostě geniální tah. Otevřeli se nové možnosti a právě dialogy Juniora se Seniorem udělali z Poslední křížové výpravy nejvtipnější díl Indiana Jonese.
Dvanásť opíc (1995)
Vynikající scifi s výbornými hereckými výkony a brilantní režií. Konec mě nikdy nepřestane šokovat. Krása.
Padlí andělé (1995)
Valerie a týden divů (1970)
Niekto to rád horúce (1959)
Dokonalá komedie se skvělými hereckými výkony a dialogy, která nestárne a pobaví se u ní i dnešní divák. Film můžu vidět x-krát, a přesto se u některých scén pokaždé směju.