Posledné recenzie (46)
Nezlomný (2014)
Příběh je to nádherný, a o to více mě mrzí, že ve mě nevyvolal téměř žádné emoce. Většinu času jsem se nudil, ničím film nepřekvapil, stále furt se držel stejného nevýrazného tempa a je to jen škoda. Materiál k tomu krásná Angelina měla víc než dost a měla z toho vytěžit více. Ale tak, hlavně že to na sebe vydělá a nějaký ten dolar navíc se taky hodí, alespon děti Angeliny budou mít co žrát...
Interstellar (2014)
Interstellar nejde neokomentovat, to by byla zvrhlost jen tak nasolit 5 hvězd a jít dále. Přesto nevím co bych k tomu napsal. Tolik emocí co ve mě vyvolal Matthew nedokázal ve kterémkoliv filmu nikdo, až na pár výjimek, ale to jsou srdcové záležitosti. Zimmer neskutečný, Nolan neskutečný, jeho fantazie nezná hranic, Chaistan přenádherná a nakonec opět zminovaný McCounaughey, nenacházím slova. Interstellar není film, ale jen obraz fantazie dvou bratrů, kteří to podali snad nejlépe jak mohli. Nejgeniálnější věc co jsme za poslední roky mohli vidět.
Jack, zabijak obrov (2013)
Film s obrovským potenciálem, který bohužel nebyl naplněn. Stará známá pohádka, oživená přítomnou grafickou animací se tváří epicky, ale je to pouhý klam. Je to jako když si dáte svíčkovou, které něco chybí a vy stále nemůžete přijít co. Herci se mi do příběhu vůbec nehodili a vůbec jsem nevěřil jim svěřeným rolím. Jediný kladem co se týče tohoto ohledu je princeznička Izabela na kterou se pěkně kouká a i trošičku jsem jí to věřil. Obři jsou graficky pěkní, ale není to nic co bychom v 21. století ještě neviděli. Škoda, že ani kvalitní scénář mě nedonutil k lepšímu hodnocení a tak daruji Jackovi a jeho "kámošům" průměrné 3*...