Recenzie (12)
Osada (2021) (seriál)
Příjemná oddechovka, hrozně mě to bavilo a fakt jsem se nasmála. Ráda uvidím zase někdy znovu.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
To všeobecný nadšení taky moc nechápu. V prvním díle jsem si říkala Co je to sakra za blbost? Pak mě teda zajímalo, jak to bude pokračovat a dokoukala jsem to. Bylo to celkem vzato vlastně napínavý. Ale poslední dva tři díly už jsem se těšila, až to skončí, protože už to bylo moc zdlouhavý. U spousty věcí jsem se zamýšlela a nedávalo mi to smysl. Kdo by riskoval život kvůli penězům, když má šanci na výhru a přežití jen 1:456? No a konec? Ten byl úplně divnej a nesmyslnej. Takže dávám jen tři hvězdy za to, že se na to dalo dívat, i když to byla blbost. Čtyři dávám u filmů, který se mi fakt hodně líbily a pět jen u těch absolutně top.
Sex O'Clock - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Sice je to z největší části spíš pro pubertální generaci, ale já se moc bavila! Škoda, že se na každý díl musí čekat týden.
Avatar (2009)
Kdysi jsme si to pouštěli v chatě, když pršelo, z notebooku. Abysme zjistili, co na tom filmu všichni mají. Ale až do titulků jsme čekali, kdy to přijde a ono pořád nic. Nebavilo nás to a už nevím, o čem to bylo. No dám šanci druhýmu dílu v kině ve 3DX, třeba mě to nějak víc vtáhne.
Sex v meste (1998) (seriál)
Sex ve městě mě bavil, od začátku do konce jsem ho viděla určitě nejmíň 3x. Carrie mě občas iritovala a ze všech hlavních postav mi byla nejmíň sympatická. Každopádně minimálně pro ženskou část je to určitě zábavný seriál a humor nechybí.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Zajímavé, že plno lidí mi říkalo, že je irituje, že hlavní postavy pořád mluví a mluví. Mě to ani nějak nenapadlo. Seriál mě od začátku moc bavil a čím novější série, tím víc mě to bavilo. Celé jsem to viděla už mockrát a pořád se to neomrzelo. Rory je strašně krásná a prostě se na ní dobře dívá. A samozřejmě co nesmí chybět, člověk se u toho vždycky i zasměje :)
Priatelia (1994) (seriál)
Co věta, to hláška. I když jsem Přátele viděla od začátku do konce už tak padesátkrát, pořád se to neomrzí a pokaždé se pořád směju. Všechny postavy jsou super a ten humor prostě miluju :)
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Za mě nejlepší seriál všech dob! Nic podobného a tak originálního nikdo nenatočil. V každém díle úplně jiné téma, jiní herci, pokaždé byl člověk do samého konce zvědavý, o co přesně tam vlastně jde, nebo jak to celé skončí. Perfektní!!
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
Celý seriál mě hrozně bavil, zasmála jsem se a bylo mi líto, když skončil. Navíc smutně.. S každou další sérií tam sice bylo až přehnaně katastrof a zločinu, ale mně to nevadilo, opravdu jsem se celou dobu bavila!
Mladý Sheldon (2017) (seriál)
Teorii třesku jsem neviděla, z ukázek mi to není nijak sympatické. Ani jsem nevěděla, že to má nějakou souvislost. Ale Malého Sheldona jsem začla pouštět náhodou jako kulisu k práci a bavilo mě to, i když jsem netušila, co je to za seriál, nebo jak dlouho běží. Teď se dívám od prvního dílu a je to perfektní, jsou tam super hlášky a směju se tu na celé kolo. Zrovna jsem dokoukala asi sedmý díl a hláška "Jo, to je vono" mě rozesmála zatím nejvíc :-D