Recenzie (88)
Východiskový bod (2014)
Neuvěřitelně inteligentní a hlavně emotivní snímek o strašně zajímavém problému. Už dlouho jsem nezažil tolik emocí u jednoho filmu. Doporučuji všemi deseti! :-)
Slávici v klietke (2004)
Krásný, leč krapet předvídatelný příběh o dětské naději. Ale stojí to za to to vidět :)
Modrý zamat (1986)
Tento film je důkaz, že i David Lynch má srdce.
Priatelia (1994) (seriál)
Nebudu se nějak dlouze a vášnivě rozepisovat, co všechno pro mě tenhle seriál znamená. Stačí jen napsat, že bez nich bych nepřežil den :-)
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969) (seriál)
And now for something completely different....
Vianočné prázdniny (1989)
Ááach jo, člověk si takhle leží mírumilovně a s mírnou kocovinou ráno na gauči, když mu tu náhle rozmilí kamarádi zapnou 5 metrů před ksichtem televizi, a i přes všechny protesty musí poslouchat tuhle emérikn ultraklišé příšernost o tom, že se vlastně máme vysrat na všechny tradice, že trávení s rodinou u stromku víceméně nic neznamená, o tom, jak se neštastnému chlapíkovi vůbec nic nedaří a jen smutně kouká, jak se mu všechno hroutí před očima. Kde už jsem to jen viděl? Jo aha, v dalších padesáti jiných komedií. A zatímco všichni kolem mě se doslova váleli smíchy, já jen nevěřícně koukal na to paradigma nesmyslnosti odehrávajíc se předemnou. Vážně, absurdní komedie mám moc rád, čím šílenější, tím lepší, ale tohle....tohle bylo trapné. Možná ze mě mluví zbytkový alkohol v krvi, ale až mi další člověk řekne, že je to jeho nejoblíbenější Vánoční komedie, umlátím ho Vánoční ozdobou...
Život podľa Václava Havla (2014) (TV film)
Jediný dokument na světě, který mi dokázal vehnat slzy do očí. Díky, pane Havle, díky za všechno. Pro mne jste hrdina.
Kostičky (1994) (relácia)
Z tohodle chlápka mám dodneška mindrák :D
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (relácia)
Laciné, nevtipné, jasná snaha kopírování ostatních (a tisíckrát lepších) Late night show. Hrůza.
Až vyjde mesiac (2012)
Můj neoblíbenější film od Wese Andersona. Ten film je prostě dokonalý ve všech stránkách.