Recenzie (43)
Moja sestra je vlkolak 2 (2004)
Ztráta času...
Katova kletba (2003)
Jakýsi prazvláštní filmový průjem.
Pohanský rituál (2009)
Jedním slovem prostě nuda.
Smrtiaci element (2005)
Nic moc zpracované téma, které už je mnohokrát probrané. Zajímalo by mě, koho by to ještě dokázalo nadchnout.
Kliatba Mesačného údolia (2008)
Opravdu průměr tak na to sobotní odpoledne...
Nedotknuteľní (2011)
Mrzí mě, že o takových filmech ví tak málo lidí. Radši se podívají na Transformers... Byl jsem z filmu nadšený. Lidské postavy a herecké výkony mě málem položoly na záda. Super zážitek.
Na dotyk (2004)
Chci namalovat obraz, který by odrážel život, takový jaký je. K uzoufání tvrdý a zraňující, nechutný a k zblití. Něco takového jsem našel v tomto snímku. Více takových děl a snad lidem spadnou ty růžové brýle...
Jedna ruka netleská (2003)
Jediný, kdo mě vysloveně potěšil je Trojan, jinka ztracený čas.
Posledné Vianoce (2006)
Neurazí, ale nijak zvlášť nepotěší. Možná jen to, že z ameriky jede na své poslední dny do Karlových Varů.
Korenie lásky (2007)
Vítám jakýkoli film, který se alespoň trochu dotkne vaření. Zetu- Jones mám rád. U sledování jsem se cítil dobře navzdory smutnějšímu příběhu. Pro mě jeden z filmů, ke kterému se rád vrátím..