Recenzie (35)
Americký ostreľovač (2014)
milujem filmy z tohoto prostredia,jeden z ďalších Eastwoodových špičkových,psychologiou prešpikovaných filmov bravúrne zvládnutá atmosféra, v skratke -ako vždy poctivo zvládnutá režia bez váhania *****
Spestrite si život (2005) (TV film)
porovnám s prvým dielom tak ....*****
Nohavice v pozore (2000)
Trapna nemecka uchylna pičovina
Generation Kill (2008) (seriál)
tento serial nemal chybu.....je to podla skut.udalosti a tam vidiet ako sa može aj majster tesar utnut....a hlavne ake chyby a zbytočne straty ludskych životov stala vojna v Iraqu....je to serial ktorý nenudi ani len na chvilku ked sa nebojuje proti nepriatelovi tak sa bojuje vo vlastnych radoch medzi sebou.....je to kruta realita dnešnej americkej armady odporučam pozriet *****
Protibombová jednotka (2011) (seriál)
super serial....nevedel som sa od toho odtrhnut......
Tri dni k slobode (2010)
Výborný film od zaciatku až po koniec odporučujem vidieť.....*****
Ross Kemp: Afghánistán (2008) (seriál)
Niet viac čo dodať len............................................Pán ODVAHA***** neviem prečo,ale amici sa mi zdaju byt lepsie na tom aj s autami aj celkovo.....ale slušný serial ale odporučam pozriet aj serial Pyrotechnická hlídka: Afghánistán ....
Equalizer (2014)
Ľudia,zabite ma!!!,ale pre mňa ako vždy starý,dobrý,skvelý a ničím nekaziaci filmy.......Pán herec Denzel Washington zaslúžené ****
Požírači leknínů (2013) (amatérsky film)
klobúk dolu- tak na to,že to bol AMATÉRSKY film,dávam ****,
Vládkyňa zla (2014)
pre mna sklamanie...........***