Recenzie (541)
Pepek námořník (1980)
Kreslenej Pepek je prostě nejlepší.
Od súmraku do úsvitu 2: Krvavé peniaze (1999)
Myslím, že tohle je další film, který vůbec nemusel vzniknout. Proč vznikl? pro peníze.
Hotel Rwanda (2004)
Tak na tenhle film dlouho nezapomenu. Perfektně natočený snímek. Je poznat, že se na tvorbě nepodílel Hollywood. Žádné zbytečnosti jen holá pravda. Plných 5*. PS: jedna malá blbost- v závěru při postupu povstalců by se museli nutně postřílet. Na kvalitu to však vliv nemá.
Utrhnutý z reťaze (2005)
Perfektní efekty a ucházející příběh, který se dal tušit dřív než jsem se ho dozvěděl, ale přes to dám 4*. Celkově na mě film zapůsobil velmi dobrým dojmem.
Neznámy vojak (2005)
čekal jsem trochu jinou srandu. film mě trošku překvapil. Řekl bych že ke komedii má hodně daleko. Těch pár vtípků z filmu komedii nedělá. Dám tři, ale je to spíš 3 1/2*
Zvrátený (2002)
Jsem hodně znechucen. Nechutná scéna znásilnění mě přiměla k tomu, že jsem film vypnul. Začátek hodně zmatený-hlavně kamera kvůli které máte velké problémy vůbec zjistit co se děje. Ani ta jedna hvězdička se mi nechce dávat, ale ta je za snahu. Ani by mi nevadilo, kdyby takový film nebyl.
Batman začína (2005)
Přistupoval jsem k poslednímu prvnímu dílu Batmana s tím, že se asi tvůrcům nemůže už podařit tak kvalitní snímek a ejhle, mýlil jsem se. Zatím nejlepší co jsem o Batmanovi viděl. Prostě skvělé. Nutno vidět. Je to úplně o něčem jiném než všechny předešlé díly. Plných pět*.
Guľka v hlave (1990)
Tento HonG Kong styl mi nějak moc nesedí. Připadá mi i drama jako komedie s Jackie Chanem, ale i přes to se mi film líbil. Je o něčem a to je to hlavní. Nemůžu dát plných pět protože třeba Lovec jelenů je mnohem lepší.
Korzický prípad (2004)
Asi zatím nejslabší film co jsem viděl s Jean Renem, lae přesto dobrá zábava.
Blondie: Live (1999) (koncert)
Blondie moc nemusím, ale nedávno to běželo na óčku a docela jsem zavzpomínal na staré časy. proto tři*.