Recenzie (220)
Veřejné lži (2019)
Hezky zdokumentovaná skutečná událost, o který jsem meměl ponětí, ale současně asi nikoho nemůže překvapit, že se to stalo a děje.
Utajený pasažér (2021)
Jak že se tam ten čtvrtej dostal??? Tahle otázka mě pohltila na zbytek filmu a pak byl najednou konec. Nějak potřebovali kyslík, ale tuhle myšlenku už jsem viděl i v jiných filmech z vesmíru. Tak snad bude dvojka, kde se to všechno dovysvětlí.
Hranice lásky (2022)
Tady máte čas skutečně přemýšlet spolu s protagonisty tohoto filmu. Tak jsem si sednul a přemýšlel. V něčem jsem měl jasno hned, o něčem si ještě podumám. To hlavní je, že jsem po delší době viděl kvalitní tuzemskej film. Toho vysokýho hodnocení se tudíž vůbec nebojim. Matyáš Řezníček mi tam taky skvěle sednul a sledovat to v kině, byl celkem zážitek. Spoiler: ten plakát je over-promise :(
Na západní frontě klid (2022)
Násilí z duše nenávidím. Honění mužskýho ega, který nazýváme válkou, mi způsobuje fyzickou nevolnost. Z filmu mrazí a úvodní pasáž ve spojení s hudbou vystihuje všechno, co se událo i dít bude. P.s.: ano, s knihou to nemá skoro nic společnýho
Zátopek (2021)
Emila Zatopka jsem si vzdycky predstavoval jako šílenýho dříče. A tuhle stranku jeho osobnosti scenar moc neresil. Finsko bylo zachyceny uzasne. Dobrej film, jen v prvni polovine trochu fadni. Zatopkovi zustavaji legendama a jsem rad, ze to Ondricek prevedl na platno.
Blondýnka (2022)
Je to působivý. Ale ani neskutečně dokonalý rekonstrukce dobových filmových scén, fotek a atmosféry, nepomůžou, aby člověk nečekal větší hloubku. I když to Ana zahrála bravurně, já jsem pořád nějak jen surfoval po povrchu. I kdyz Normy mi lito bylo. Spoiler: Kennedyho teda nešetřili... (dalo by se říct, že si ho tam vzali pěkně do... parády).
Vlčí bouda (1986)
Tak jsem to viděl v pozdějším věku a rapidně snižuju hodnocení. Věra byla na drogách. Humor je nečekaně v místech, kde bych čekal napětí. Uzavřel bych to tvrzením, že to je art.
Dívka za zrcadlem (2018) (TV film)
Já v tom ty přesahy viděl a přišly mi věrný.
Kukuričný ostrov (2014)
Komornost až asijská. Silná symbolika a pomalý tempo. Jo, proč ne. Skvělá kamera.
Po životě - Epizoda 1 (2022) (epizóda)
Je to jako s tím Žervé. Chutná, je fresh, ale jíst toho hodně se trochu omrzí. Nicméně, jsou tam i fakt zábavný a chytrý momenty.