Obľúbení skladatelia (10)
Ennio Morricone
Najlepšie filmy:
Vtedy na Západe (1968)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Vtedy v Amerike (1984)
Basil Poledouris
Najlepšie filmy:
Horúce strely 2 (1993)
Honba na ponorku (1990)
Osamělá holubice (1989) (seriál)
John Barry
Najlepšie filmy:
Tanec s vlkmi (1990)
Spomienky z Afriky (1985)
Goldfinger (1964)
Jerry Goldsmith
Najlepšie filmy:
Votrelec (1979)
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Motýlik (1973)
James Newton Howard
Najlepšie filmy:
Temný rytier (2008)
Šiesty zmysel (1999)
Utečenec (1993)
John Williams
Najlepšie filmy:
Berlínští filharmonikové hrají filmové melodie (2022) (koncert)
Schindlerov zoznam (1993)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Hans Zimmer
Najlepšie filmy:
Temný rytier (2008)
Rain Man (1988)
Rivali (2013)
Nejoblíbenější indický skladatel. Znám je díky filmům Dannyho Boyla, ale vážím si ho hlavně za četnou hudbu k bollywoodským filmům. Dil se, Lagaan, Jodhaa Akhbar, Rang De Basanti, Swades - všechno to jsou parádní soundtracky k parádním indickým filmům..
Dvorní skladatel Ghibli studia, bez jeho hudby si mnohé anime nedovedu ani představit. Pravá japonská melancholie.
Protože Blade Runner a 1492 jsou snad moje nejoblíbenější soudtracky, protože jeho hudba dává filmům nečekané emoce (Alexander, Chariots of Fire), protože poslouchám i jeho mimofilmovou muziku (Heavens and Hell, Direct, Voices, Oceanic a další)