Obľúbené filmy (10)
Osobný strážca (1992)
Můj nejoblíbenější film s Kevinem Costnerem a možná vůbec. Scéna, ve které ho ke konci postřelí, mě vždy dostane. 100%
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší česká pohádka. 100%
Láska nebeská (2003)
Mám rád tento druh filmů, tento se mimořádně povedl. Velmi se mi líbí příběh s Colinem Firthem, Keirou Knightlay, Alanem Rickmanem a hugh Grantem. 100%
Amélia z Montmartru (2001)
Trochu netradičně zpracované, ale skvělé dílo, stejně jako Audrey Tautou.100%
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Vyníkající film po všech stránkách. 100%
Shrek 2 (2004)
nejlepší a můj nejoblíbenější animovaný film úplně po všech stránkách. 100% Jednička 95%
BrainStorm (2008)
Úžasný film, námět, Radoslav Brzodohatý, Tereza Voříšková a hudba. 100%
Taxi, taxi (2000)
Podle mě nejlepší ze všech čtyř filmů, jednička je jen o trochu horší. Komisař zde opravdu válí. 83%
Drž hubu! (2003)
Depardieu toho blbce hraje excelentně. Jedna z nejzábavnějších komedií. 94%
Scooter: Excess All Areas (2006)
Absolutně nejlepší koncert Scooteru. Vyšší hodnocení zde dát nemůžu. 150% http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=q0b3oSyf_mg