Recenzie (2 753)
Válka světů - Epizoda 6 (2019) (epizóda)
Zpočátku to ušlo, v posledních dílech se ale řeší pouze vztahy a jen kecy, kecy, kecy a občas se objeví plechový psíček! ......tak ten poslední díl posrali - buď bude II. řada, nebo je režisér magor a ponechal seriál s nedokončeným otevřeným koncem :-(
Zomboat! (2019) (seriál)
Jsem u 5 dílu a zatím se bavím. Skvělé herecké obsazení.
Pod vlivem (2019)
Já být v roli sester, už dávno bych tu starou udusil polštářem! :-)
Joker (2019)
Netuším, proč už v tak ponurém světě, točí takové deprimující filmy? A ke všemu s tak odporným chlápkem v hlavní roli, kterého Joaquin Phoenix s rozštěpem na ksichtu, ještě více znetvořil.
Dead in the Water (2018) (TV film)
Strašné! Amaterské na každém kroku. Několik blbek na lodi a 90% filmu hledá jednu druhou a další dvě dookola spravují motor. Pak se tam pár minut objeví jakási medúza s chapadly a film končí! 💩💩💩💩💩
Intensive Care (2018)
Amatérská sračka!!!! 💩💩💩💩💩
Loli paradička (2019)
Konec se mi nelíbil.
Paradise Hills (2019)
Co to jako bylo? Pohádka o květinkové víle?
The Purge - Blindspots (2019) (epizóda)
Tímto dílem končím. Nedodíval jsem se na 1. řadu a 2. řada je ještě větší sračka!
Rány (2019)
20% za herecké výkony hlavního herce. Co se týče obsahu filmu, děsná hovadina 👎👎👎👎