Recenzie (2 754)
Dámska jazda (2011)
Hezký film a potěšili mne i herci z mých oblíbených seriálů jako Ajťáci a Little Britain :-) Film k pobavení a to sraní do umývadla nemělo chybu :-)
Proroctvo skazy (2011) (TV film)
Opět katastrofa. Sekundové efekty, Boží kecy a děsné herecké výkony. 90 minut jen pro ty otrlé, nebo pro ty, co potřebují při práci zvukovou kulisu :-) ODPAD!
Lidice (2011)
Nudný film o vrahovi, který proseděl válku v base.... a je popisován jako hrdina. Pane Bože, za co?
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Skvělé triky, sympatické herecké obsazení, film, který pobavil
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Film, u kterého lze konečně využít domácí kino BLU RAY. Parádní triky a skvělá podívaná.
Monster Man (2003)
Perfektní masky, zrůďák vypadá opravdu děsivě a ten jeho starý monster truck nahání hrůzu. Adam a Harley jedou na svatbu svého spolužáka. Cestou však narazí na zrůdu, která v okolí zabíjí lidi a přeživším odebírá končetiny.
Pach krvi 4: Krvavý počiatok (2011)
Začátek filmu skvělý, pak se to zvrtlo v lesbo erotiku a nudný mejdan. Konečně se zase objevila degenerovaná rodina kanibalů. A začaly vraždy. A to dost brutální vraždy. Společné masové fondue ze živé oběti mne fakt pobavilo. :-) Škoda, že se film neodehrával v lese. Přece jen různé pasti, nahánění obětí v lese a zoufalý křik je lepší atmosféra pro horror, než nějaká psychiatrická klinika. Ale i tak jsem se pobavil. 70% A doufám, že bude Wrong Turn 5!
Voda pre slony (2011)
Slonice byla skvělá. Hezky natočená romantika.
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
TENTO SERIÁL MILUJI a můžu se na díly dívat nonstop. Doufám, že bude na HBO Comedy i třetí řada.
Terapie - Série 1 (2011) (séria)
Místnost 2 pohovky a totální SRAČKA. A na tu starou usušenou švestku se nedá dávat - navíc v HD vysílání ty jeho mrtvé skelné oči - fakt HUMUS!