Obľúbené seriály (10)
Loki (2021)
Tak extrémně mi vadilo Lokiho chování a celkový stupidní humor v úplně první epizodě, až jsem kvůli tomu celý seriál dropnul a odmítal se k němu vrátit. Dal jsem mu šanci až o mnoho měsíců později, kdy jsem si řekl, že tu první epizodu teda překousnu. Druhá epizoda byla natolik strhující, že jsem dokoukal celou sérii hned na jeden zátah (bez jídla a pití) ten samý den… Neuvěřitelné. 10/10
American Horror Story (2011)
Hra na oliheň (2021)
Love, Death & Robots (2019)
Arcane: League of Legends (2021)
Rick a Morty (2013)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Helluva Boss (2019)
Černé zrcadlo (2011)
Půlnoční mše (2021)
Proč je první epizoda tak hrozná a nudná a o těch ostatních už se to říct nedá? Ale kamera na přes držku každopádně…