Recenzie (64)
Loki (2021) (seriál)
Tak extrémně mi vadilo Lokiho chování a celkový stupidní humor v úplně první epizodě, až jsem kvůli tomu celý seriál dropnul a odmítal se k němu vrátit. Dal jsem mu šanci až o mnoho měsíců později, kdy jsem si řekl, že tu první epizodu teda překousnu. Druhá epizoda byla natolik strhující, že jsem dokoukal celou sérii hned na jeden zátah (bez jídla a pití) ten samý den… Neuvěřitelné. 10/10
Päť nocí u Freddyho (2023)
Strašně mě mrzí to věkové omezení. Dovedl bych si představit víc jako 18+ horror, kde si tvůrce bude víc hrát se světlem x tmou a vytvářet nám napínavou atmosféru po celou dobu (kdy nám vlastně ani nemusí vůbec ukázat vraždící animatroniky v celé kráse). Takto z toho vznikla jen hezká strašidelná pohádka pro děti, jaká škoda, film měl daleko větší potenciál. Nicméně, ustál ve své roli a nabídl alespoň průměrnou podívanou. Provedení animatroniků bylo však vynikající a kostýmy povedené. Skutečně to byly přesně ty postavy, které známe z her (což mě jakožto fanouška potěšilo). Nevadil mi ani lehce upravený příběh, za to ale nelogické chování hlavní postavy bylo až moc stupidní… Nezbývá než doufat, že se jednoho dne dočkáme pořádného horroru.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Nezaznělo absolutně nic, co by nám rozšířilo lore nebo mezery v příběhu. Tohle je prostě jeden velký výlet princezny Leii, žádný posun, ani kvalitní výplň, jen ztráta času. Jedna hvězdička za Ewana McGregora.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Proč je první epizoda tak hrozná a nudná a o těch ostatních už se to říct nedá? Ale kamera na přes držku každopádně…
Votrelec 2 (1986)
Vetřelci předčili o pár let staršího Vetřelce a to větší dávkou humoru a akce. Boj o přežití se skutečně stal bojem, nikoliv postupným bezbranným umíráním postav.
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Jen větší dávka Harley Quinn pro ty, co si ji oblíbili, jinak crazy slátanina.
Garfield (2008) (seriál)
Obsahově prázdné ale roztomilé.
To Kapitola 2 (2019)
JAKO DĚCKA BYLI VŠICHNI ODVÁŽNĚJŠÍ. To je bohaté na speciální efekty a na hustou hororovou atmosféru, která by se jen dala krájet. Bohužel, v ostatních záležitostech už ale pokulhává a jeho kvalita klesá...
Love, Death & Robots - Noc ryb (2019) (epizóda)
Deep myšlenka a nádherná komiksová animace po vzoru her (The Walking Dead, The Wolf Among Us, Borderlands, ...) Doporučuji.
Love, Death & Robots - Pomocná ruka (2019) (epizóda)
Trochu hloupé, že se nezajistila, jako to dělají kosmonauti normálně. Tím by byl případ vyřešen a žádné drama by se nedělo. Ale jinak nice, pěkný boj o přežití a silný zážitek.