Obľúbené seriály (10)
Hviezdna brána (1997)
Samurai Champloo (2004)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Fullmetal Alchemist (2003)
M.A.S.H. (1972)
Priatelia (1994)
Akty X (1993)
Seriál mého mládí a pro mě již teď legenda, kterou mi nemůže narušit ani nepovedený nejnovější film. Přihlédnu-li k mé slabosti pro mysteriózno a ufounství, nemůžu dát nic jiného než 5 hvězdiček, alespoň za první řady seriálu.