Recenzie (43)
Náčelník (2018)
Z pohledu archeologa překvapivě nemam moc výtky. Vskutku to odpovídá představě jak to tak mohlo před těmi cca 20 000 lety vypadat, např. i v Dolních věstonicích, nebo v Předmostí. Ty přístřešky z mamutích kostí a kůží, a hlavně v otevřené krajině, navzdory všeobecně rozšířené představě o "jeskynním bydlení", se jim povedly. Ale ty hroty. Podle vzhledu šlo o bifaciálně opracované tzv. listovité hroty, snad zařaditelné k szeletienu, do období spíše před 40 000 lety než před 20. Jinak oblečení fajn, takové normální. Lidi i normálně mluvili. Ani ne málo, ani ne moc. A snaha byla i bez patosu, což se celkem povedlo. Problém byl ten děj. Nuda. Nic se tam nedělo. Scénárista zřejmě odešel v půlce tvorby domů, asi vyvenčit psa.
V hlave (2015)
Všem filmům, u kterých ukápne slza, dávám za tuto zásluhu pět hvězdiček. Tento film byl jedním z nich. Nevím, jestli je to vůbec pro děti, je to spíš drama :)
Strážcovia Galaxie (2014)
Smutné když výkony herců zastiňuje digitální mýval ^^
Da Vinciho kód (2006)
Inu, prosil bych všechny ať si přečtou knížku, je to 1000x poutavější a poučnější než tento "hon za pokladem", s nedostatečným vykreslením postav a symboliky, který se nedrží předlohy jak by měl a je výrazně splácnut a okleštěn. Na hádanky a šifry (z nichž jich tam pár chybí- např. kryptexy měly být dva) tady hrdinové přijdou lusknutím prstu za minutku a divák nemá šanci ani postřehnout o co šlo.
20 000 míľ pod morom (1954)
Hrozná adaptace. V ničem se to knížce nepodobá, snad jenom jmény. Kdo si přečet knížku a chtěl si pustit nějakou zfilmovanou verzi, tak radim spíš ruce pryč.
Železný Schwarzenegger (1977)
Jako motivační film pro začínající kulturisty je to více než vhodný :o) Arnold v roli děsnýho machra, co má všechno na háku, kterej nikdy nepije mlíko, protože pro pravý chlapy je pívo (asi na vytvoření beercepsu). Borci se překonávaj v posilovně, hecujou se, dělaj si naschvály, korunou všeho je Arnold, kterej se tam jen tak prochází,občas něco zvedne, a jeho bublina aury přitom mlátí všechny okolo :o) NO asi takhle, K filmu je důležitý vidět bonusovej materiál, kde v rozhovoru vysvětluje, jak je to s tim otcem, tričkem, a v podstatě se všim co bylo v průběhu dokumentu natočený a co tam bylo přidaný.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Aneb co se stane, když opice vezmou rozum (Alz-112) do hrsti a konečně se jim podaří to, co se nepodařilo Potterovi :o)
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Už dlouho se mi nestalo, abych z kina vycházel tak zvesela a smál se ještě doteď. Tak trapnej film sem už dlouho neviděl. Myslim, že na tom nic nezměnil ani dabing přitchepleně mluvchicích němců a jejich superstupidní Hail Hydra, při jejímž vyslovení mi ještě teď naskočí mráz po zádech ze studu a trapnosti. Klišé, nelogičnosti a patos. 12-ti letejm klukům se to bude líbit. Já si dám radši pár panáků abych to vyplavil z hlavy.
Jana Eyrová (2011)
(+) Děj. Charakter a oduševnělost hlavní hrdinky. Bude se líbit emočně laděným osobám. (-) Moc záběrů na čumící vážný obličej hlavní hrdinky. Jediná její emoce je pláč. Vzhledem k tomu, že na romantiku jsem naladěn pouze průměrně, nezbývá než průměrné hodnocení.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
(+) Efekty, hudba, nostalgie při vzpomínce, kdy sem jako kluk měl doma svého "transformeráka" a tento díl mi to připomněl kupodivu lépe než díly předešlé. Zřejmě i díky většímu počtu zpomalených záběrů na rozkládání a sestavování aut do podoby robotů. Nabyl jsem pocitu, že takhle se to tenkrát skládalo a ne že se udělá *hrrrrr* *mrrrrr* *cink* v mišmaš hrozné digitální podobě kde člověk nic nevidí, a je to ready. (-) Humor, otravný herci ( hlavně herečka v hlavní roli), scénář( nabušený zrovna neni), nuda (přes půl filmu se nic neděje)