Recenzie (260)
Žena v čiernom (2012)
Opravdu skvěle udělaný film. Skvělej a docela strašidelnej film. Nejlepší asi Daniel Radcliffe. Opravdu skvělé přesedlání z Harryho Pottera na HoRoR.! Opravdu doporučuji.
Hrbáč (1997)
První polovina Super , ale druhá polovina už byla blbost. V druhé polovině mě strašně nudí to,jak dcera hledá svoji matku. Oničem druhá půlka. Opravdu první polovina filmu si zasloužila 2 hvězdy a druha polovina jen 1 hvězdičku..
Xena (1995) (seriál)
No prostě hrozná kravina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Byl jednou jeden polda 3: Major Maisner a tančíci drak (1999)
3.díl byl trapnej a k tomu o ničem. opravdu nic jinýho než odpad!!!!!!!!!!!!
Súmrak (2008)
Strašně amaterský film. Tenhle film měl nejamaterštější efekty roku 2008. Opravdu sklamání a jediný herec který tam měl úrověň měla Kristen Stewart.
Votrelec ³ (1992)
Největší kravina co jsem kdy viděl. Trapný. Nic moc se v tý zakladně nedělo... A docela se divim že Vetřelec 3 má 74 procent.
Ja, zloduch (2010)
Hezký animovaná pohádka,která mě opravdu bavila.. Za celý film jsem se výtečně pobavil a zasmál.. Hezké.
Česko Slovensko má talent 3 (2012) (relácia)
Tak trojka je úplně stejná jako první a druhá série. ale jinak nic moc. Ale 1 hvězdičku si to trošku zaslouží
Fimfárum (2011)
už to není vono. Příbehy nebyly už tak krásné jako 1 a docela 2.
Moja super ex (2006)
Tak tenhle film je takový pohodový. Docela uspokojivá komedie.