Recenzie (51)
Ohnivý kruh (2013)
Tak to bylo hotové trápení. Ze soucitu dávám hvězdu.
Muž z ocele (2013)
Neurazí, nenadchne. Viděno, zapomněno. Jediné, co si vybavím, je šedá barva a nic... klid... A ještě vodu, hodně vody. Za to bude asi ta třetí hvězda, za chmury.
Wolverine (2013)
Bída... hrůza, děs a bída a zase bída.... Jedna celá hvězda je za Hugha, což je fakt sympaťák, jedna půlka druhé za tu divnou holku s červenými (nebo oranžovými? už si nevybavím, každopádně nějak výrazně barevnými) vlasy a druhá půlka, že jsem to ani nevypla a ani u toho neusla, což se taky počítá.
Zasažen bleskem (2012)
Pro mě to byl jeden z nejvíce deprimujících filmů vůbec.
Vzkriesenie Valhaly (2009)
Vůbec mě nenapadá, co na to říct. Po skončení filmu jsem měla otevřenou pusu a WTF? look.
Amazing Spider-Man (2012)
Může obsahovat sem tam nějaký SPOILER. Když se nad tím pokusím přemýšlet (už je hodně pozdě), tak The Amazing Spider-Man vlastně nemá ani moc děj, Andrew si tam jenom tak nějak hopsá a zkouší všelijaké cool pózy. A to asi dělá film tak příjemným. Není to nic světoborného, ale co se týče filmů o komiksových hrdinech, tenhle bude u mě asi někde u špice. Herci jsou totiž v maximální pohodě a Andrew je jako Spiderman vynikající volba, lepší než Toby, a film táhne levou zadní, i třeba postřelenou. Lépe zapadl na střední školu a jeho charakter byl více lidštější a přirozenější. Například to ráno, jak se vypořádává se svojí super sílou, bylo hodně dobré. Ten začátek byl trochu ospalejší (no možná jsem byla i já), ale pak přijelo metro a rozjelo se to. Místy teda zpomalilo, někdy o dost, ale to není vždy na škodu, (sedím a dívám se a dívám a najednou si uvědomím: sakryš, on na sobě ještě nemá ani super obleček a to už musí být pomalu půlka filmu v čudu! Nevím jestli to tak opravdu bylo, hodinky jsem nesledovala, ale měla jsem takový pocit). Pak museli teda zrychlit, takže hned první rande je večeře a seznámení s rodiči (tady je už znát ta markantní rozdílnost mezi normálním teenagerem a nenormálním, každý by si na to netroufl:)). S těmi dělníky a tou vlajkou, no budiž, zrovna bylo 4. července, tak se to hodilo:P. Překvapil mě závěr, že po tom závěru, co já jsem si myslela, že bude závěr, závěr ještě nebyl, ale následovala ještě romance, proč ne, film byl dlouhý tak jako tak a Emma s Andrewem byli více než líbivý pár. The Amazing Spider-Man je vtipný, efektově efektní, ve 3D zbytečný (ale ne špatný), a má boží vlasy. Proč ne.
Zápisník jednej lásky (2004)
Tak dlouho jsem mu odolávala. Už ani nevím v kolika filmech a seriálech na něj byla narážka. Říkala jsem si: ne, to bude až moc velká slaďárna a to ty nemáš zapotřebý. A pak se to stalo. Jeden den jsem měla krizi srdečního svalu a přesně nějakou takovou slaďárnu jsem potřebovala. Tak jsem si The Notebook pustila. A byla jsem maximálně překvapena. Ano, slaďárna to byla, ale stylová. Měla vlastní "notebookovskou" atmosféru a Ryana Goslinga. Jediná vada na kráse byla druhá linie, která se prolínala s hlavním vyprávěním. Podle mě naprosto zbytečné, protože díky starouškům jsem věděla přesně, o co jde a jak to skončí, což byla trochu škoda. Navíc mě pokaždé vyrušili - asi jako reklama. Story Ryana a Rachel byla silná sama o sobě a další suport nepotřebovala. Takže to bych vytrhla a bylo by to naprosto dokonalé. Ale stejně je to za pět. A až zase budu mít krizi srdečního svalu, vím, co si pustit.
Ako vytrhnúť veľrybe stoličku (1977) (TV film)
Pěkné, ale druhý díl je nejlepší.
Ako dostať otecka do polepšovne (1978) (TV film)
Tak krásný a pohodový film se už jen tak nenatočí. Velký podíl má na tom samozřejmě Tomáš Holý. Takový už tu nikdy nebude.
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Rambo má jediný štěstí, že je tam všechny rozsekal.Tak naturistické zlo jsem už dlouho neviděla (pravda, snažím se mu vyhýbat).