Recenzie (93)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Obrovská hromada nechutností a úchyláren - pojídání hoven, naturalistické záběry mučení atd. Já chápu, že režisér tím na něco možná poukazoval (žraní hoven - zrůdnost konzumního způsobu života?) a že bych to neměl brát tak vážně. Ale mě to prostě totálně nas... Příběh už si téměř nepamatuji, zato tuny odporností celkem ano, děs hrůza fuuj, jeden z nejhorších filmů, co jsem kdy viděl. Režisér byl fakt úchyl a měl asi vyhledat odbornou pomoc.
Slnko, seno a pár faciek (1989)
Jediným problémem je podle mě přepálená stopáž - přes 2 hodiny je na komedii prostě moc. Jinak humor, hlášky atd. na úrovni jedničky. Nejvíc mě rozesmál gag se zaměněnými videokazetami kdy farář a pár starých bab sleduje porno místo filmu o svatých.
Slnko, seno, jahody (1983)
Humoru a skvělých hlášek, z nichž některé z nich zlidověly, je zde požehnaně. O popularitě "Slunce, seno série" svědčí i neustálé omílání v televizi - kdyby to nebylo vtipné nikdo by to přece nesledoval (pořád dokola). Docela mě udivuje, že mnozí uživatelé jsou u vytržení z homolkových, ale na Slunce, seno se jim prý nelíbí buranský humor. Záhady, záhady...
Muži v čiernom (1997)
Fakt nechápu co na tom všichni vidí - pár hodně vtipných scén, ale jinak jsem se prostě nudil. Nevím, holt nemůže se mi líbit všechno. Dvojka se mi zdála o něco lepší.
Bad Boys 2 (2003)
Svérázná dvojice černých superpolicajtů zvládne naplácat na zadek všem drogovým dealerům v Miami. Spousta hlášek, vtipných situací, několik přestřelek a gigantická automobilová honička centrem města. Příběh odpovídá standartům amerických akčních filmů :-). Řekl bych, že jednička měla lepší příběh, dvojka má lepší, velkolepější a déletrvající akci.
Divoký západ (1999)
Opravdu silně ujeté sci-fi/komedie/parodie a nevím co ještě z prostředí divokého západu. Kvalitní herci, špičková výprava, množství vizuálních efektů a ...překvapení na konci :-). U spousty scén a hlášek jsem se královsky bavil (padouch na invalidním vozíku s parním pohonem nemá chybu). Ale nízké hodnocení mě moc nepřekvapuje - je to fakt hooodně ujetý a nesedne to každému.
Ja, legenda (2007)
Od tohohle filmu jsem čekal strašně moc, ale nakonec mě docela zklamal. Tři hvězdy bych dal za zničený New York a charismatického Willa, při odchodu z kina jsem si kromě toho dokázal vzpomenout jen na pár akčních scén s "počítačovými zombie" a závěr, který mě dost naštval. Na internetu nebo blu-ray je možné vidět alternativní konec a ten mi připadá mnohem lepší než v kino verzi.
Deň nezávislosti (1996)
Gigantická nálož efektů, triků, bitev s emzáky. Velkolepá výprava, sympatičtí hrdinové, solidní příběh. Na tuhle sci-fi nedám dopustit, protože při jejím sledování si připadám jak v zábavním parku plném atrakcí a klidně překousnu některé extrémní dějové nesmysly.
Policajná akadémia: Moskovská misia (1994)
Škoda, že nezústalo jen u 6 dílů. U tohohle je pojem "vařit z vody" dotažen k dokonalosti - bohužel. Spousta postav už zde chybí, děj nic moc, vtipy vcelku trapné a umístit děj do Ruska byl opravdu hloupý nápad. Moje velmi oblíbená série dopadla docela mizerně.
Policajná akadémia 6: Mesto v obkľúčení (1989)
Tenhle díl se ještě dá přežít, ale oproti prvním 3 je to fakt o mnooooho horší. Lassardův synovec jako náhrada za Mahoneyho je celkem nevýrazný a necharismatický. Nejlepší scéna je bitka Hightowera s obřím plešatým padouchem v závěru filmu.