Recenzie (38)
Akty X (1993) (seriál)
1. serie 70%
Králi ulice (2008)
Kopie Training day ale na me to funguje :)
Rovnice smrti (2007)
Tak po dlouhé době napíšu komentář. Tak za 1) zapomeňte na srovnání se SAW to se nedá. Za 2) Zapomeňte na srovnáni se Se7en - to je taky špatně. Jednak mi tady chybí myšlenka , dle mého je zde i špatné obsazení herců a celé je to takové divné i nudné. Na horory jsou lepší béčkové filmy a na thrillery jistě taky . Ztráta času .25%
Góóól! 2 (2007)
Co by chtěl víc fanoušek fotbalu a filmu....
Medzi riadkami (2007)
Tyto typy filmů se začínají nějak moc množit.. ale na lidi pořád dobře fungují...i když žádnej zázrak to neni tak obsazení a výkony herců jsou dobré a inspirace skutečnou událostí drží vysoké tempo filmu...
Na pokraji smrti 2 (2007)
Pomerne vydareny akcnak . A do hl. role obsadit Billa Goldberga byl dobry napad ,pac se na jeho bitky dobre diva a ti co ho znaji i z wrestlingu tak ti (vcetne me) se bavi o poznani vice...
Prázdniny Mr. Beana (2007)
Film na který jsem se dlouho těšil a pěkně mě zklamal.Smůla je, že nejlepší scény jsou v traileru a tudíž jsem se u filmu dosti nudil a zasmál asi tolikrát ,kolik má člověk prstů na jedné ruce.. Rowan Atkinson , nevim jestli na to už nemá , ale tady se spíše více ztrapnil než aby pobavil ... Ale dívat se nato eště jakš takš dalo a mé hodnocení je 43,5 % :)
Škola zvádzania (2006)
No samotnej film je velmi zabavnej ale takovej vleklavej coz mu dava tak 3 a 1/2 ,ale za to herecke obsazeni zaokrouhluju to nahoru na 4 *.
Sovie húkanie (2006)
Oddechove,dobrodruzne,roztomile,lidske....ale dosti jednoduche...
Déjà Vu (2006)
Denzel Washington jenom dokazuje, že patří mezi ty lepší herce a necpe se do každého filmu za každou cenu.Že dokáže být akční to už všichni víme ,ale že začíná v posledních filmech dělat srandu je jedině dobře a to udrží diváka v náladě - jen tak dál .....