Recenzie (98)
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Krom toho že jsem nevěřísně kroutil hlavou nad tím jakou to sleduji volovinu jsem se tedy nutno přiznat ani nenudil a pobavil.
Škorpión (2014) (seriál)
Ty p**o, Ferrari stíhá dopravní letoun, nebo to bylo obráceně a ještě tam tahají káble. Čelist až ve sklepě, mozek v kýblu a dílo do odpadu.
Jurský svet (2015)
Jednoduché, ulítlé, chvílema žasnete nad demencí postav ( aj hlavních postav), ale ... . Ale je to zábavné
Sliedič (2014)
Ztráta času. Lituji celých 45 minut které jsem tomu věnoval.
Siedmy syn (2014)
Jeff hraje debila v debilním filmu.
Heker (2015)
Lituji celých stotřicetidvou minut které jsem u toho zabil.
Jupiter na vzostupe (2015)
Počítám že po týhle volovině budou Wachovsky bráchaaségra dozorovat akorát reklamy na ty báječné věci s křidélky.
Sword of Vengeance (2015)
Zpomalooovvvaaačččkkkkáááá aaaaa nnnnuuuuuddddddáááááááááááááááá.