Posledné recenzie (219)
Duna: Časť druhá (2024)
Duna mě ohromila. Silný zážitek. Dost možná jeden z největších. Tady je to trochu jiné. A přitom pořád drsné špinavé krvavé a plné řevu. Teď je to trochu zajeté víc do postav než do písku. Do mystiky do politiky a OČÍ. OČÍ všech. Příjemný basový zvuk, příjemně ostrý obraz. Jsem rád, že to neskončilo.
Star Trek: Picard - Penance (2022) (epizóda)
Opět se vracíme v čase což je až příliš i na Star Trek jako takovej. Tedy vlastně zase to samé jen s jinými protagonisty. Moje fascinace Borgy ještě víc umocnilo jakési prozření a v podstatě předvídatelné vyvrcholení samozřejmě obzvlášnili postavy a jejich charaktery jako takové v čele postavy Q a Picarda. Moje vlastní osobní hodnocení je od fanouška velmi přísné a při pohledu na hodnocení zde na databázi mě k mé velké radosti přesvědčilo, že v tom tvůrci stále umí chodit.
Bod obnovy (2023)
Výborný. Tahoun blondýna ve světě v mé fantazii mi blízkém. Plus jedna hvězda za to, že je to český film, sci-fi a zároveň detektivka. Ještě by mohl bejt nějaký ten top prvek, jako třeba nadupané auto. Ale to bych nebyl já abych s timhle nepřišel.