Recenzie (122)
Hairspray (2007)
Mile,farebne,nadupane a naivno-americke muzikalne dielko,ktore pobavi a urcite je to taky lepsi sucasny muzikal,ktory vysiel.
Pomáda (1978)
HUdba a choreografia je na jednicku,ako muzikal nesklame a povinna jazda. Ale scenar a pribeh je slaby.
Nehanební bastardi (2009)
Režie:Quentin Tarantino
Zamilovaný profesor 2 (2000)
Toto akoze bolo v kinach???
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Zabavny a hlavne poucny serial,co je dolezite pre deti a pri uceni.urcite sa to da pouzit ako edukativna pomocka. A rada si to pozriem tiez
Planéta Zem - Season 1 (2006) (séria)
Nadhera!
Kriminálka Las Vegas (2000) (seriál)
z tych vsetkych CSI je ta to najlepsia,nie je to nudne,charizmaticky herci.vyborne.
Upírske denníky (2009) (seriál)
Ked varite obed a nemate radi ticho,kludne si to pustte.
Votrelec vs. Predátor (2004)
Hrozny film.A pricom mal potencional,vsetko fungovalo,ale to podstatne bolo odflaknute. Jednoduchost scenaru potopilo vsetko...Slabe dialogy,ziadna zapletka,slabo vypracovany myslienka,no proste des. A celkom som sa tesila na ten film.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Urcite by som nebola ze nudny film.Skor je iny, zaujimavejsi a zvlastny. A presne tak to treba,lebo ked sa nataca vela pokracovani filmov,treba to aj obzvlastnit.