Posledné recenzie (25)
Insidious: Kapitola 2 (2013)
K dovjke Insidious už len krátko, jedná sa vlastne o priame pokračovanie prvého dielu ktorý skončil clifhangerom ako nejaká telenovela. Dej rodiny Lambertových sa tak teda uzavrie a všetko dobre dopadne, alebo nie? Koniec filmu zase naznačoval možné pokračovanie ďalšieho dielu ságy, no už s inou rodinou. Myslím, že niekedy je to lepšie skončiť to v najlepšiom, a Wan si povedal asi to isté, a tak trojku nám už priniesol iný režiser, zatial čo Wan nás desil v novej hororovej ságe The Counjuring. Hodnotenie: Solidné pokračovanie prvého dielu, 4/5.
Insidious (2010)
Nadpriemerná hororovka od Jamesa Wana, ktorý v posledných rokoch definuje samotný žáner. Síce niektoré časi s duchmi neoplývali extra hereckými výkonmi, ale narozdiel od iných hororoviek je James Wan originálny a nezakladá si na strachu vytvorenom pár "jumpsacremi" ale buduje atmosféru každou jednou maličkosťou ktorá sa vo filme udeje. Trochu zamrzel koniec filmu ale aj tak za mňa slušných 4/5.
Dunkirk (2017)
Na začiatok musím, určite podotknuť, že Nolan nesklamal, jednoznačne sa opäť jedná o viac než nadpriemerný film. No určite sa nejdená o najlepší film Christophera Nolana, to určite nie. Od tohto režiséra sme už videli niekoľko lepších kuskov. Niektoré scény vo filme su zbytočné vygradované soundtrackom do maxima, aj tam kde o neni nutné, čo vo výsledku pôsobí viac otravne a nepríjemne než ako bolo pôvodne zamýšlane. A to škodí filmovému zážitku ako takému, za mňa teda 4/5.