Recenzie (134)
Berlín (2023) (seriál)
Oproti Papíráku je Berlín hodně neakční, spíš taká RomanTyčka, ale nějaké koule to má a su rád, že tak to nějak pokračuje, teda spiš předbíhá, vypadá to že snad jedna loupež by mohla ještě mohla proběhnout, třeba se objeví Profesor atd. 95 %
U Zlatej rukavičky (2019)
Dlouho jsem se na to nechtěl podívat, byl jsem upozorněný že je to fakt nechuťárna a je a moc, ale když jsem na konci filmu zjistil že je podle skutečnosti tak mi spadla čelist......mazec, lepšíjak Jeffrey Dahmer.....film nechutný ale pravdivý, no ty pičo, moc
The Haunting - Romance se starými róbami (2020) (epizóda)
No supr, tento díl byl mega brutální, rozuzlení, které se vrací až do 17. století, dalo to celé sérii nový rozměr 11 z 10
Štúdio 666 (2022)
Temuto filmu jde dat buď pět hvězdiček nebo odpad, béčkový horror se supr hláškáma a hlavně se supr jamama od Foo Fighters a jelikož je miluju a hlavně Dava Grohla , tak za mě pět 🤟
Zrodila sa hviezda (2018)
Tento snímek mě totálně sejmul, bezkonkurenční Doják s velkým D
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
Supr, ale na můj vkus až moc překombené
Zvrátený (2002)
Původně jsem se chtěl po shlédnutí Malény podívat na další film s krásnou Monicou Bellucci ale tohle jsem opravdu nečekal, jednoduše a zkráceně - ZVRÁCENÝ. Nejsem moc vyznavač takové brutality ale todle prostě bodlo.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Bohužel tu sérii ukončili teda dost mizerně, krom bitky, s nějakýma rádoby mrtvolama v podzemí to byla totální nuda :-(
Hitler kaput! (2008)
No nehorázná slušně řečeno pi*ovina ve stylu Disaster movie bo Tohle je Sparta, ten komu se toto líbí musí mět buď nasrané v hlavě bo v žilách!!!
Traja bratia (2014)
Po shlédnutí Šípkové Růženky jsem nevěděl jestli se dívat dál, sentimentálnost největší :-( Karkulka byla úlet masakrový, ale 12 měsíčků bylo fajné, sakra fajné! Škoda že tu Růženku neudělali lepší, jinak typická Svěrákovina a nemělo by to chybu :-)