Recenzie (43)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Takže moje 1100 hodnocení. Původně jsem měl v plánu podívat se na The room, Oh hi Mark. Zpět k seriálu. Boží hudba, suprově vybraní herci a zahrané postavy, zápletka taky nemá chybu, až na to, že má. Pokud to chápu správně, tak Hanka Pekařová, která měla ráda jednoho kluka, tak místo toho ho poslala doprdele a randnila se samýma fuckbojema? A pak z toho byla smutná protože se s ní kamarádka nekamarádila? Tak proč si rovnou nepodříznout žíly (aspoň to udělala správně). Třešničku tomu dali staří Pekařovi: Naše dcera se zabila? Pojďme zažalovat školu - Fuck yea 'Murica! (Všemu se dalo předejít kdyby panic Hlína nebyl uplný mama's boy a řekl tě miluju. Každopádně jsem to shlédl bez námahy vše, vtáhlo mě to do děje a nejvíc pobavilo, jak by se vše dalo vyřešit pár dobře mířenýma fackama americkým rozmazleným fakanům a všichni mohli bez problému pokračovat na výšku. Ps. Těším se na druhou sérku, která se asi bude jmenovat 13 reasons why - killing spree.
Dánske dievča (2015)
Jedno prso Alicie, jedna hvězda. Druhé prso, druhá hvězda. Ještě, že jsem viděl fantastická zvířata před tímto filmem, protože běhající Eddie po městě s hůlkou v ruce.. Asi bych to viděl trochu jinak
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Čekal jsem hodně avada kedavra dostal jsem hodně ahelemore. Ale aj tak dobré, jen doufám, že další díly budou trochu temnější. Poznámka na konec, kdybych se jmenoval kredenc, asi bych taky chtěl zničit celé město abych nezněl tak přihlouple.
Jason Bourne (2016)
Jedna za starou dobrou hudbu na konci s Mobym a druhá za Aliciu, zbytek nudaaa.
Jednotka samovrahov (2016)
Hodně slabé 4. Promo velké, film už zas tak moc ne. Příběh průměr, postavy fajn, Joker linie je tam zbytečná až na obtíž. (asi ho tam chtěli vmáčknout kvůli větší sledovanosti, co já vím). Vtipné scény nejsou vtipné ale úsměvné. Každopádně film vtáhne do děje a krásně zabije 2 hodiny bez jakéhokoliv přemýšlení.
Lovec zločincov (2011) (seriál)
Hodnocení po konci seriálu (po páté sérii). Nebudu to jak nějaký trouba komentovat a hodnotit po pilotu.. Hodnocení dám 4,5. 5 by bylo fajn ale něco málo mi tam chybělo. Co se týká děje, vše se proplétá a propojuje, takže zajímavé. Postavy: Top výběr. Hlavní postavy pohoda ale vedlejší (Root, Shaw, Fusco, Elias a Bear) nepřekonatelné. Super hudba, našel jsem hodně nových songů na poslech při hackování se na CSFD Projekce. To je vše.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Jedna hvězda za Gal, druhá asi protože batman. Byla to nuda a chce se mi z toho spat.
Godzilla (2014)
Nechápu proč se to jmenuje Godzilla, když je tam ukázaná asi jen 3x (vylézá z vody, chvíli se bije a zase leze do vody) a ještě k tomu po hodině filmu. Klidně to mohli pojmenovat velka nudná kudlanka.
Strážcovia Galaxie (2014)
Toš dobré. To prostředí je hezké, postavy zajímavé. Hlavně se to nesnažili udělat vážně, ale vtipně a to se povedlo. Plno povedených dialogů a tak. To je vše.
Něco jako Vánoce (2013)
Táhlo se to jak sopel a jediné vtipné (oproti celému filmu vtipné) scény jsou v traileru.