Obľúbené filmy (10)
Batman začína (2005)
Pro mě nejoblíbenější film celé triologie, protože prochazí přes minulost do současnosti a ukazuje co se stalo, proč se stalo a jak to dopadlo. Když k tomu přidáme skvělé herce, 5 hvězd je jasná volba!
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Ikdyž byl první díl novinka, která byla úžasná, třetí díl je předčil první, druhý a nakonec i čtvrtý. Jedna akce za druhou, jeden vtípek za druhým.. Všechny postavy pastují do příběhu uplně úžasně, nevím o ničem, co by se dalo vytknout.
21: Oko berie (2008)
Už se těším, až jednou spadnu a bouchnu se do hlavy a začnu rozumět matematice a statistice, pak začnu počítat karty a budu za vodou :D Jinak postavy jsou dobře zahrané, od profesora, který využívá své žáky až po korejce co krade čokolády v hotelu. Pro mě jasných 5 a jeden z nejoblíbenějších filmů.
Noc v Roxbury (1998)
Film, na který se můžu dívat každý den. A hlavně, téměř jediný film, který jsem neviděl v originálním jazyce a ani nechci. Prostě jejich hlášky, chování a vystupování nemají obdoby. 5 hvězd je málo a zdraví vás Emilio Estevez! :D
Počiatok (2010)
Vesničko má středisková (1985)
Můj nejoblíbenější český film, tolik hlášek co tam je.. Pokaždé když je v TV tak se dívám, směju se a nenudím se. Čistý český život!
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Jedna z nejlepších komedií, kterou jsem kdy viděl. Asi ne všem se to tak bude zdát, ale pro mě to tak je. Zaslouží si to 5 hvězd, už jen za scénu, kde se hádají, která triologie je lepší (star wars x pán prstenů). Tomu se musím smát pokaždé, když to slyším.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Tak u tohoto filmu jsem vyrůstal. Měl jsem ho natočený z televize na VHSku a díval jsem se na to pořád dokola, dokud se ta kazeta ve videu nezasekla :D Jinak přidávat komentář, jaký film to je a o čem ten film je, je zbytečné, protože to všichni ví a všichni znají, ikdyž ho možná neviděli.