Recenzie (94)
Battle Royale (2000)
Po tom, čo som videl The hunger games, zdvíham na štyri.
Resident Evil 5: Odveta (2012)
Tento film nestojí ani za komentár. Ešte aj Mila Jovovich tu vyzerala hrozne. Strašne odfláknutá céčková sračka!
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
K jednotlivým postavám je ťažké si vytvoriť taký blízky vzťah ako v pôvodnej trilógii. Príbeh je veľmi jednoduchý a detský (knižka je naozaj obsahovo veľmi malá), preto sa PJ snažil každú scénu natiahnuť, pohrať sa s ňou, čo v konečnom dôsledku pôsobí ako naťahovanie vaty. Ale komu by to vadilo?! Sme v opäť v Stredozemi, je tam Bilbo a Gandalf a Elrond a ohyzdi a prsteň a krásna krajina a efekty a... Mením hodnotenie. Po treťom zhliadnutí zdvíham zo štyroch na päť. Sorry ľudia, je to skvelý film ;)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Mozog turn off, pohodlne si sadnúť a pripútať sa na divokú jazdu. Bez mihnutia oka dávam tomuto filmu za päť. Pretože baví od prvých minút po záverečné titulky (a ešte aj potom). Nie som nejaký veľký fanúšik komixoviek. Whedon sa však úspešne pohybuje na hranici reálneho sveta a toho komixového. A hlavne je tam toľko perfektných hlášok, toľko scén a vychytávok, že sa nemáte kedy nudiť. Výborný akčný film. Škoda pre tých, ktorí to akosi "nepochopili" ;)
Takí sme boli (1973)
O tom ako dvaja ľudia nemôžu byť spolu a chceli by. Výborná Barbra!
Kravaťáci (2011) (seriál)
Vtipný, svieži, inteligentný seriál so sympatickými hlavnými postavami. Spolu s The Newsroom najlepší seriál v poslednom období. Dodatok: nerád to robím, ale tretia séria stratila tempo, vtip a vedľajšie línie sú, oproti predchádzajúcim dvom sériám, o triedu horšie - nezaujímavé. Znižujem na štyri!
Walking Dead (2010) (seriál)
Sezóna 1: 90 %. Sezóna 2: 85 %. Sezóna 3: 80 %. Sezóna 4: 85 %. Sezóna 5: 85 %.
Insidious (2010)
V druhej polovici filmu som sa nevedel rozhodnúť, či sa báť či smiať. Zo začiatku mrazenie, neskôr postupné oteplenie a v závere čakáte, že spod gauča vyskočí Beetlejuice.
Voda pre slony (2011)
Najväčšie pozitívum tohto filmu je, že počas pozerania vyvolá pocit radosti. Že raz predsa len skončí. Cirkus považujem za otrokáreň a žalár pre zvieratá, nech sa už o ne starajú akokoľvek blahosklonní a dobrí ľudia. Je to zverstvo. A film Voda pre slony má jednoduchý príbeh lásky, nič viac. Cirkusové kulisy filmu dodávajú štipku originality, s pomedzi toho balastu, ktorý je v kinách. Nad hladinou pozerateľnosi ho však drží výborný Waltz a Witherspoon. Naopak, pod ňu ho veselo a s vyslovene debilný úsmevom ťahá Patizón. Možno mu v Twilighte stačil nechápavý pohľad do kamery, tu rozhodne nie. Jeho trápna, otravná a doslova stupidná mimika tváre ma dvíhala z kresla. Ten "herec" nepochopil snáď ani jednu scénku, v ktorej mal hrať, preto náhodne skúšal všetky pózy, ktoré vedel. Netrafil sa však ani v jednej. Po čase jeho prítomnosť vo filme bola vtipná, skôr smiešna a tak som sa aspoň trochu bavil. Na ňom. Čo však asi nebola pointa tohoto filmu. Alebo...?
Knight Rider (2008) (seriál)
Autori asi nikdy nevideli pôvodnú sériu a len tak na pol ucha počuli o čom asi bola. Táto zlátanina... vlastne ani nemám chuť písať aké je to zlé. Proste to je zlé. Sračka a hotovo! ---TURBO BOOST--- Trafili sme smetník s odpadom.