Recenzie (154)
Earth (2007) (TV film)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Divoký Django (2012)
Super, ale nějak málo krve, Tarantino stárne.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Miley Cyrus... Mám ji opravdu rád, to že se nesnaží být jak v tomto seriálu je super. Oholit si hlavu, ukázat kozy a bůh ví co ještě, nedokáže lec která celebrita, klobouk dolů. Jen tak dál Miley!
Šimpanz (2012)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Gangy New Yorku (2002)
Popravdě jsem čekal od Martina Scorsesiho trochu víc. Klidně to mohlo být o 15min kratší... Na jedno podívání dobré.
Tajomstvo oceánu (2003)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Africké šelmy: Kráľovstvo odvahy (2011)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Žoldnier: Légia skazy (1998)
Film, mě naučil jedno, už vím jak si ulovit hada :D
Zvířecí „nej“ Jacka Hanny (2013) (seriál)
Jack Hanna je mi docela nesympatický. Dokument má jinak docela říz a děj je svižný, jako celý dokument.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Prostě Kubrick. Ta hra s kamerou a ty efekty, prostě úžasné. Žít v roce 1968 nevěřil bych svým očím. Akorát jsem ten konec trochu nepochopil, ale to asi víc lidi.