Posledné recenzie (35)
Hancock (2008)
Ze prva (lepsia) polovica jak z ineho filmu-no zial je to fuckt...Tos takuoto - ti co idu do kina pripraveni s tym, ze scenarista zhruba v polke scenara dostal silny myslienkovy experiment miesat hrusky s jablkami - budu sa bavit... U mna dobre:) V tomto pripade je dobre za 4:)
10 000 pred Kristom (2008)
Kto cakal rozpravku pre dospelych hrajucu sa na akusi legendu, ten bude urcite uspokojeny...Ten kto hlada prerozpravany skutocny pribeh plny historickych faktov nemoze dat ani za 1*...Tipnite si ku ktorym patrim ja....
Iron Man (2008)
Marvelovky som vzdy delil na dve kategorie - 1.)X-meni, 2.)Spider-man a 3.)tie ostatne...Tak som rad ze mam teraz 4 kategorie...Z velkej casti Iron Man spada do tej druhej kategorie, no v mnohom je svojsky. Favreau isiel svojou tretou cestou(prosim nepliest s politickym nazorom:) a ta cesta aj ked ma niekolko slepych uliciek(ako slaby zaverecny suboj, ci hudba a sedy pribeh) urcite vedie k spravnemu cielu...4*.