Recenzie (177)
The Ledge (2011)
Je to moc filosofie, moc problémů, moc společenských témat zhuštěných do jednoho filmu. Tím je pro mě film přeplácanej a navzdory tomu zdlouhavě utahanej.
Masaker na Wall Street (2013)
Tohle nezaslouží obdiv a není kde a proč hledat sympatie u žádné z hlavních postav. A u filmu také ne. Společensky je to závažné téma a tohle ospravedlňovat je nebezpečné a nezodpovědné.
Ani tieň podozrenia (1943)
Nijak zvlast zajimave, ani vygradovane napeti.
Dogville (2003)
Je to hodne originalni, zalozene na symbolice a znazorneni holych pocitu tak, ze pozornost divaka nerozptyluje okoli deje. To me zaroven drzelo vetsi cast filmu v tom, ze dam 2 hvezdicky. Ale konec celej ten film spojil a byl perfektni.
Green Book (2018)
Moc pridane “umelecke hodnoty”...
Stratené dievča (2014)
Uz nikdy vic
Zemetrasenie (1974)
Strasne neuveritelna blbost
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
Jasne 4 hvezdy tehdy i v roce 2019. Mam rad naboj tohohle filmu, hudebni, v peknym pribehu, romantika, vtip, akce a tak dal.
Balík dolárov (1966)
Hudba je to, co drzi tenhle film aspon trochu na vysi, konkretne na vysi dvou hvezdicek. Jinak je to dost otravny, nejvic tim, ze kdyz nekdo rekne vetu, v dalsi vete nedokaze pokracovat v puvodni myslence. Z toho pak plyne, ze clovek pri akcich musi poslouchat nesmyslny pokyny a vsichni pusobi jak banda idiotu.
Mimo zákona (2005)
Kdo se v tom neangazoval, vyhral.