Recenzie (240)
Zvieracia kazajka (2005)
Film ktorý som vypol po 20 minutách, bo okrem zatvárania ľudí do boxov pre mrtvoly som nič iné nevidel...
Strážcovia (2009)
Už chápem, prečo to patri medzi najzaujímavejšie filmy roku 2009. Moc dobrý...
Sexi pištoľníčky (2006)
Okrem pěkných holek tam není co koukat...
Muž so železnou maskou (1998)
Podpriemer, okrem Leonarda Dicapria tam neni co koukat...
Upír Nosferatu (1922)
Ja som proste fanúšik filmov od "Hitchcockových" rokov. Ja nedokážem pozerať film z roku 1922.
Dym (1995)
Moc zajímavé povídky obyčejných lidí, až sem počas tohto filmu dostal chuť na Auggieho cigarety.
Hráči (2003)
čisto priemerný film , lepší príklad na priemer ani nejde ukázat... kus nudne kus zaujímavé a priemerny herci aj cely scénar... proste celý film sa drží v 55-60%...
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Tá situace v rodine je víc než hrozná, všichni chcu jenom peníze a sou pre nich schopní udelat cokoliv. Dosť dobré znázornené,že čo udelají lidi pro peníze... Moc dobré psychologické drama. Ako už tu zpomenuli " film ktorý vás psychicky vyčerpá"
Tranz (2013)
Tak kurevsky dobrej film som dosť dlho nevidel... Proste ten film je viac přepletený jak vánočka. Proste super podľa mňa na čistých 5*
Muž z ocele (2013)
Dobrý remake ale tolik dymu a ohňa som nevidel za celý život vo všetkých filmoch .... V tom filme zničili budovy od Empire State Building až po Pražský most...