Recenzie (11)
Vtedy v Mexiku (2003)
Sice jsem neviděl Desperada, ale tenhle film splnil moje očekáváni - akce, pěkná hudba a pěkné ženy (Eva Mendes a Salma Hayek). Podle mého názoru slušná popcornová zábava, což asi Rodriguez plánoval. Pokud ano, tak mise splněna pane režisér!
Beowulf (2007)
Solidní adaptace staré legendy, kterou já osobně mám rád. Je sice pravda, že pomocí animace film a postavy trochu ztrácí duši, ale musíme si uvědomit, že bez animace by nebyl Grendel. A kdyby byl Grendel animovaný a vše ostatní by bylo hraný, vypadal by film blbě. A jen na okraj, Grendel byl DRAK a ne nějaký hejkal. Ale to je konec mým výtkám k filmu. Tomu, kdo není na drsné legendy se film nebude líbit. Mě osobně film mile překvapil a je jen škoda, že nevzniká víc adaptací severských nebo anglosaských legend.
Alvin a Chipmunkovia 2 (2009)
Debilita vesmírného charakteru. Jen díky Zachary Levimu jsem dal 3 hvězdičky jinak bych pomýšlel na jednu nebo odpad.
Leon (1994)
Zhodnotím to jedinou větou : Dokonalá gangsterka, která se vám zaryje až do morku kostí. Klobouk dolů Bessone.
Temný rytier (2008)
Vše co jsem chtěl napsat tu už bylo řečeno. Já jen napíšu : skvost světové kinematografie. Jen doufám, aby třetí film byl stejně dobrý.
Strážca nebeskej brány (2006)
Nejlepší fantasy od čistě ruských tvůrců co jsem kdy viděl (ještě jsem nezhlédl Noční hlídku). Vynikající hudba, velice vydařené triky (pořád nemůžu uvěřit, že ten netopýr byl vytvořen počítačem) a i když jedna situace je směšná (závěrečný ,,souboj'' s bohyní zla Morannou), která by celý film shodila do vod nepovedených pokusů o hrdinskou fantasy, naštěstí díky hudbě, jenž celý film posouvá o level výš pro mě film obstál. Jen tak dál a ruská kinematografie bude mít veleúspěšnou budoucnost.
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Solidní začátek epochy Star Treku, vynikající příběh, jak se už přede mnou zmiňovali hezky vykreslena etnická nesnášenlivost (hlavně 3. řada) a Scott Bakula je podle mě nejlepší kapitán Federace. Není to suchar (nic proti Picarde) a zároveň to není velký sukničkář (jako Kirk). A to jak se občas chová je velice pěkné, protože není za každou cenu klaďas. Jen občas animace pozlobí oko divákovo a tupost Tripa bije do očí (vztah Tripa a T´pol). 4 hězdičky s plusem.
Bláznivá strela 33 a 1/3: Posledný trapas (1994)
Prostě Bláznivá střela - ikona všech parodií, kde Leslie Nielsen na sebe upoutává veškerou pozornost (po pravdě, všechny Bláznivé střely jsou postavené na Nielsenovi).Škoda, že zemřel a nemohl obohatit svět další parodií. Ať se mu v nebi líbí!
Scary Movie (2000)
Povedená parodie místy sice nechutná, ale přesto se k ní často vracím. Nejlepší je, když Vřískot rapuje :)
Liga výnimočných (2003)
Klasická zápletka - světu hrozí zánik a zachránit ho může jen stárnoucí hrdina, který je zatrpklý a neochotný. Nakonec se však rozhodne a pomůže zachránit svět, při čemž nasadí život. Dal bych 2 hvězdičky, ale za Conneryho, který každou roli zahraje s elegancí sobě vlastní nakonec 3 hvězdičky. Ale s velkým mínusem.