Obľúbené seriály (7)
Čihajafuru (2011)
Pravda, díly se začínají víc a víc táhnout a já se jen těšila a těšila na nějaký hezký závěr, a ani ten mě nenadchnul... ale i tak je to super kouzelné anime a karuto mě úplně nadchlo, ty básně jsou prostě taaak...... ach, nebe.
Ao Haru Ride (2014)
Sex v meste (1998)
Ally McBealová (1997)
Priatelia (1994)
Červený trpaslík (1988)
Šigacu wa kimi no uso (2014)
Krásné anime, skvělá podívaná... jen je tu cosi... Arima, Arata...chvílemi mě napadá, nedívám-li se na nějaké vylepšené Chihayafuru?