Recenzie (1 132)
12 kôl (2009)
Producent Nebezpečné rychlosti se v tom opravdu nezapře. Kdyby bylo těch rounds 6 místo 12, tak bych byla hned spokojenější. Po chvíli totiž nastoupí utepělost ze stále se opakujících honiček a zachraňování rukojmí. Cenovi je role napsaná na tělo, ale irský záporák je tak nějak o ničem. Má to ale své světlé momenty, přece jen Nebezpečná rychlost je moje oblíbená klasika, slabší 3*.
Spoveď nákupnej maniačky (2009)
Bylo to slabé, ale ne natolik, abych se u toho nebavila. Sama někdy tímhle shopaholictvím trpím a ani se nemusí jednat o oblečení. Kreditka je svině. Jen je škoda, že docela originální komedie, kterou tohle ze začátku bylo, po polovině sklouzla k nudnému klišé. Kratší stopáž by taky prospěla. Horší průměr 5/10.
Nočný let (2005)
Thriller se sci-fi nádechem, protože to co Rachel McAdams občas dokáže, by nesvedl ani Stallone na steroidech. Jinak ale příjemná podívaná.
Prison Break: The Final Break (2009) (TV film)
Ale jo, bylo to pěkný. Tak trochu návrat ke kořenům. Ze 4. řady jsem sice viděla jen 2 díly, ale to mi stačilo, jsem ráda, že už je konec.
Prekliaty (2009)
První polovina celkem uspokojivý průměr, s příchodem holky-média do domu se to ale nechtěně zvrtne v parodii. Body za snaživého Tima Dalyho.
Terminator Salvation (2009)
Výborný vizuál, skvělý Worthington a neskutečně idiotský scénář.
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Trochu moc prvoplánové. Prostoje mezi (skvělými)akčními scénami byly uspávající. Jednička pořád vládne.
Mladá Viktória (2009)
Vynikající drama s talentovanou sbírkou herců. O téhle královně jsem dřív věděla akorát to, že je podle ní pojmenována jedna éra, takže jsem si zase jednou rozšířila obzory. Propracovaná výprava a dobová hudba filmu dodávají na realističnosti. Největší výhodou jsou ale určitě herci. Emily Blunt a Rupert Friend byli do svých rolí vybráni dokonale. Na konci filmu jsem měla trochu dojem, že se dívám na pohádku. 4,5*
Good (2008)
Těžké tenhle film hodnotit. Je vidět, že režisér si dal záležet, ale první půlka filmu má v sobě až přílíš vaty, kvůli které je těžké s některou z postav soucítit. Ta druhá, kdy se naplno začne ukazovat moralizující stránka filmu, je už jiná káva. Good graduje hlavně v posledních minutách filmu, kdy se postava Haldera probudí ze své iluze. Mortensen podává hodně dobrý výkon, přesto je to 3,5*
Čekání na zázrak (2009)
Tyhle "Crash" filmy mám ráda, ale tohle se zatraceně nepodařilo. Tolik klišé nakupených v jednom filmu jsem už dlouho neviděla. Swayze herecky překvapil, Whitaker zahrál tradičně skvěle, ale neustále hraje jedny a ty samé postavy a pije mi tím krev. Biel až moc tlačí na pilu. Celý děj je strašně předvídatelný, o konci ani nemluvě. Zkrátka velká ztráta času.