Recenzie (10)
Pád (2013) (seriál)
Hrozná nudná, Rozvleklá sračka bez hereckých výkonů, hudby a napětí.
Želanie k narodeninám (2022)
Sračka
Striedavka (2022)
Co to do prdele bylo? absolutní sračka, kde se všichni chovaj jak kokoti, lacině natočený bych blil. Scénář jede podle nějakýho mustru, který se využívá ve většině českých filmech už dvacet let. Nuda. Když čtu externí recenze, tak snad dostali za to zaplaceno, bože to jsou fakt žrouti hoven.
The Gray Man (2022)
Naprostá spokojenost. Nechápu nízké hodnocení. Akce od začátku do konce, žádný zasraný tlachání, žádný řešení nějakého složitého milostného vztahu mezi agenty, žádný prcací scény. Prostě line up je jasný jde se zabíjet dokud nebude bezbranná holčina v bezbečí :-) a přitom rozmrdáme Prahu na sračku.
Duna (2021)
Strašná nuda, kopírka původní duny v hnusnejch barvách a s hroznou hudbou.
Joker (2019)
Super film, parádní herecky výkon, ale po shlednuti filmu u zlaté rukavice, který ukázal psychopata až na dren,musím dat o hvězdu min.
25. hodina (2002)
absolutní sračka, o nesympatickym zmrdovi. dobra hudba a i herci, ale uplne zbytecny.
Rapl - Série 2 (2019) (séria)
Prvni dva dily byli trochu naprd, bohuzel tim dostalo pokracovani nezaslouzene nalepku nepovedenyho pokracovani. od tretiho dilu uz to bylo v cajku, zajimavy postavy i prostredi, skoda ze nebude treti serie. zase se zustane u debilnich serialu tipu policie z vidlakova kde si utiraj prdele policejnimi spisy a misto pendreku pouzivaji vidle.
Teroristka (2019)
co to doprdele bylo? zkurvena hudba, zkurvenej pribeh. zasrany duchodci, zpiceny chatari, uplne nesympaticky postavy. ale ta hudba me uplne nejvic srala, to je fakt humus.
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
za me pet hvezd,narez jako svin. proste si film jede svoje a je proste originalni. skoda ze takove filmy propadaj. dneska to je o vymeklych chcankach pro mamrdy co pisou pseudofilozoficky blaboly do kazdyho komentare, coz tady u toho filmu moc nejde, ze?