Recenzie (660)
Armageddon (1998)
Jeden z nejpatetičtějších filmových zážitků všech dob. Přesto ten film miluji.
Assassin’s Creed (2016)
Nezasažen herním fenoménem jsem to bral jako svébytný fantasy film, který mě chvíli bavil, chvíli nudil a chvíli jsem přemýšlel, zda mi neuniklo něco zásadního a já jsem proto tak mimo. Filmu nelze upřít originalitu, švih v akčních scénách, ale já se zkrátka nemohl pořád nějak naladit na tu správnou vlnu a poněkud mi uniklo celé to pachtění se za jablkem...
Ať ten kůň mlčí! (1992) (TV film)
Tak tohle je hodně, ale hodně ujeté... Bohužel se to jaksi kouslo a kůň zůstal stát napůl cesty mezi geniálním dílkem a trapnou křečí.
Austin Powers v Zlatom úde (2002)
Úvod samé cameo mě vždycky dokonale dostane a zbytek filmu také, i když je znát jistá vyčpělost a sebevykrádání.
Avatar (2009)
Tak to vypadá, že Cameronův velkohubý výkřik "Jsem král světa" nebyl zas tak daleko od pravdy...
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Shyamalan vyškrábl co se dalo, nasypal a nalil to do mixéru (tu trochu Pána prstenů, něco Narnie, kapička inspirace od Čang I-Moua, navrch něco buddhismu a Karate Kida), promixoval a servíroval. A musím říct, že kulinářská přirovnání jsou stejně slabá a ubohá, jako místy tento film, i když něco potenciálu v něm je. Škoda...
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
Pro milovníky opravdu špatných filmů lahůdka, pro normálního diváka asi šok. Na druhou starnu, když zapojíte představivost a vybavíte si robotického Yula Brynnera z Westworldu... třeba v duelu s pekelnou babičkou Libuše Havelkové... hmm, docela švanda.
Babovřesky 2 (2014)
Dal-li jsem prvnímu dílu jednu hvězdičku, bylo to snad jen kvůli snesitelnějším částem s Janem Dolanským a Lucií Vondráčkovou (přiznávám se, oběma to sluší a ta romantická linie byla alespoň o něčem). Ta je však ve druhém dílu odsunuta kamsi do třetího až čtvrtého plánu a namísto toho je zde nevtipné panoptikum pitvoření a trapného product placementu. Nechce se mi věřit, že by ten film nalákal do kin tolik diváků. Jediné pozitivum vidím v lehounce střídmější stopáži... ale jinak, škoda slov...
Babovřesky 3 (2015)
Zhmotněné peklo. Absolutní absence vtipu, vkusu a soudnosti. Za to product placementu tolik, že se kvůli němu do obrazu skoro nevejdou herci. A proč proboha Tomáš Trapl, rodilý Pražák, hraje Poláka? Strašlivá záležitost.
Bad Boys 2 (2003)
Co je moc, to je moc a tohle je už o nemoc (říkávala už prabába mé prabáby...)