Recenzie (41)
Sherlock Holmes: Záhada potopené lodi (2010)
Holmes byl fakt divnej, rozhodně si ho nepředstavuju jako ufňukanýho troubu, jak nám ho tady ve filmu prezentovali. Teda on celý film byl divný. Filmy i knihy se Sherlockem mám ráda, ale tohle byl vážně přešlap.
Deadpool (2016)
Hustokrutopřísný!!!!!
Detroit Rock City (1999)
Nemůžu jinak než plnej počet. Skvělá komedie a skvělý Kiss.
Evil Dead (2013)
Čekala jsem něco víc a ne a ne to přijít. Pro milovníky gore to bude lahůdka, ale pro mě ne. Jediné plus za finální motorovku.
Jana Eyreová (1983) (seriál)
Velmi dobré zpracování, Timothy Dalton a Zelah Clarke hráli úžasně. Skvělá podívaná.
Záhada Hory mŕtvych (2013)
Tak příběh nebyl špatnej, ale potom co našli ten bunkr nebo co to bylo a ty "zombíky", tak to šlo celý do kopru. To už na mě bylo trochu moc.
V krajine Jane Austenovej (2013)
Velmi dobrý nápad, na tenhle film jsem se moc těšila a odměnou mi byla skvělá podívaná.
Beast of Bray Road (2005)
Osobně si myslím, že zas takový odpad to nebyl, znám i horší.
Jack and Diane (2012)
Nijak zvlášť mě tenhle film nenadchnul. Doufala, jsem, že to bude alespoň horor, ale bohužel se nic takového nekonalo. Nechápu proč do toho cpali toho vlkodlaka (no jestli se tomu ovšem dá říkat vlkodlak), protože jsem nezaregistrovala alespoň nějakou zmínku o něm. Takže příběh nic moc a "vlkodlak", tak ten byl vážně hroznej.
Americký vlkolak v Londýne (1981)
Skvělá atmosféra celého filmu. Vlkodlak je naprosto úžasnej a proměna na vlkodlaka je velmi působivá. Co víc si přát.